تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور صورتحساب سهام عدالت/ اعلام ارزش سهام تا پایان سال

صدور صورتحساب سهام عدالت/ اعلام ارزش سهام تا پایان سال

رکنا اقتصادی: عبدالله پوری حسینی با بیان اینکه یکی از اقدامات با ارزش سازمان خصوصی سازی توزیع سهام عدالت در کشور است گفت: بر این اساس تا پایان سال صورتحساب مشمولین برای آگاهی آنها از ارزش سهام عدلتشان در سامانه www.samanehse.ir قابل دسترسی خواهد بود.

رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: این اقدام به این جهت انجام می شود تا مشمولین از میزان ارزش سهام عدالت خود آگاه شوند.

وی اضافه کرد: پس از آگاهی مشمولین از میزان اقساط پرداخت شده سهامشان، سهامداران عدالت مختار هستند در صورت تمایل بقیه اقساط خود را به صورت نقدی پرداخت کنند که البته توصیه ما این است که سهامدارن این کار را انجام دهند؛ چرا که در زمان آزادسازی سهام عدالت آنها از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور صورتحساب سهام عدالت/ اعلام ارزش سهام تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..