تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش یمن برای جذب گردشگران ایرانی

با وجود #جنگ، 6 شهر در #یمن هستند که هنوز دارای سکنه هستند و #گردشگران زیادی از آن ها استقبال می کنند.

به گفته رایزن فرهنگی سفارت یمن، سالانه 5 هزار یمنی برای زیارت امام رضا (ع) و درمان بیماری های ناباروری، قلب و درمان زخم های جنگ به ایران می آیند. این در حالی است که یمن تا 5 سال پیش یکی از کشورهای پیشرو در ورود گردشگران خارجی از اروپا، ژاپن و چین بوده و حالا به دلیل درگیری در جنگ جایگاه پیشین خود را از دست داده است.

عبدالرحمن راجح در این باره گفت: «یمن برای حضور گردشگران امن نیست. جنگ و درگیری هنوز ادامه دارد و بسیاری از بناهای تاریخی کشورمان تخریب شده اند. ولی ما دوست داریم در روزنامه های ایران و رسانه های دیگر درباره یمن نوشته شود، چون این کشور آثار باستانی زیادی دارد که در دوران جنگ آسیب دیده اند.»

او همچنین با بیان اینکه یمن دارای 200 اثر ثبتی و یکی از کشورهایی است که بیش ترین آثار را در فهرست یونسکو به ثبت رسانده است، تاکید کرد: «این میراث تنها متعلق به یمن نیست بلکه میراث همه جهان است.» با همین هدف، سفارت یمن، در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور یافت تا از این طریق بتواند میراث فرهنگی و گردشگری یمن را معرفی و جایگاه گردشگری آن را حفظ کند.

رایزن فرهنگی سفارت یمن یادآور شد: «با وجود جنگ، 6 شهر در یمن هستند که هنوز دارای سکنه هستند و گردشگران زیادی از آن ها استقبال می کنند.»

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش یمن برای جذب گردشگران ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..