تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهریار رحیمی رئیس هیات اسکیت استان کردستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات هیات اسکیت استان کردستان ظهر امروز یکشنبه یکم اسفند ماه با شرکت اعضای مجمع به منظور تعیین و انتخاب رئیس هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

شهریار رحیمی تنها کاندیدای این مجمع با حضور در انتخابات هیات اسکیت استان کردستان به بیان برنامه های خود پرداخت.

رحیمی در این نشست انتخاباتی گفت: نباید با تفکرات و تجهیزات گذشته به فکر قهرمانی در این سال ها بود و تفکرات گذشته با امکانات به روز حال مغایرت دارد.

وی افزود: در زمان ریاست دروه قبل بنده به ۷۰ درصد از تفکرات و برنامه های رسیدم و از نظر من این موفقیت است و اکنون اگر اعضا به من اعتماد کنند با شعار توسعه و خصوصی سازی برنامه های چهارساله این هیات را شروع خواهم کرد.

رئیس هیات اسکیت استان کردستان اظهار داشت: اسکیت تنها حوزه سرعت نیست و بخش های مختلفی دارد که اداره ورزش و جوانان و ارگان ها باید به هیات توجه داشته باشند تا حوزه های دیگر رشته اسکیت راه اندازی شود.

رحیمی گفت: هیات اسکیت زمانی موفق خواهد شد که در چهار سال آینده تعداد کاندیدا ها از یک نفر به چندین نفر تغیر پیدا کند و خانواده اسکیت به خود این جرات را بدهند که خود را کاندید کنند و بنده نیز در آینده به عنوان پیشکسوت در کنار این افراد باشم.

در پایان انتخابات شهریار رحیمی با کسب ۹ رای ماخوذ از  جمع ۱۳ نفر اعضای حاضر در مجمع به مدت چهار سال تا یکم اسفند سال ۹۹ به عنوان رئیس هیات اسکیت استان کردستان شناخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهریار رحیمی رئیس هیات اسکیت استان کردستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..