تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام موضوع مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2017 اتحادیه جهانی پست

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عنوان موضوع مسابقه تصور کنید شما مشاور جدید دبیر کل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدامیک از موضوعات مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهید نمود است.

حداکثر سن شرکت کنندگان 15 سال و نامه مورد نظر باید حداقل در 2 صفحه و حداکثر در 4 صفحه A4 به صورت دست نویس و یک روبا درج مشخصات کامل نویسنده باشد.
شرکت کنندگان می توانند پاکت مخصوص را از ادارات پست استان، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس به صورت رایگان تهیه و بدون پرداخت هزینه پستی، ارسال کنند.
همچنین شرکت کنندگان باید آثار خود را تا تاریخ 12 اسفند 95 در داخل پاکت های ویژه مسابقه نامه نگاری گذاشته و از طریق دفاتر پست، صندوق های پستی سطح شهر در سراسر کشور به نشانی دبیرخانه مسابقه، تهران صندوق پستی 8811-15875 روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال کنند.
به 22 اثر برگزیده بر اساس رأی داوران، تمبر طلا و نقره اهدا خواهد شد و از میان آنها یک اثر به عنوان نماینده کشور ایران به اتحادیه پستی جهانی
UPU برای شرکت در مسابقه ارسال می شود.

همچنین به 100 اثر بعدی نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پست به نشانی www.post.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام موضوع مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2017 اتحادیه جهانی پست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..