تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین دوره مدون ماساژ ورزشی در قم

    به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛دومین دوره مدون ماساژ ورزشی با حضور 35 تن از علاقه مندان در حوزه ماساژ از 1/12/1395 لغایت 5/12/95 به مدت 5 روز صبح ساعت 8 تا 12 و عصر از 14 تا 18 با حضور دکتر  مرادی شهپر در مرکز آموزش جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد .
 
دکتر مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی شنا هدف از برگزاری این دوره را تربیت ماساژور ورزشی برای محیط های ورزشی و تیم های باشگاهی و اماکن ورزشی جهت خدمت رسانی به جامعه ورزشی کشور به روش صحیح و علمی خبر داد .
 
وی با اشاره به سرفصل های دوره آموزشی ماساژ گفت: سر فصل های فیزیولوژی ماساژ ، آناتومی سطحی ، تاریخچه و تعاریف ماساژ، موارد منع ماساژ، ماساژ در سینی مختلف ، تمرینات کششی ، آسیب های ورزشی ، بیماری ها و آسیب های شغلی ، اصول حرکت شناسی و بیومکانیک ، کمک های اولیه و کارگاه علمی تکنیک های ماساژ جهت ارائه به علاقه مندان آموزش داده خواهد شد.
 
خاطر نشان می شود اولین دوره آموزشی ماساژ ورزشی در بهمن سال 1390 در استان قم برگزار شده است و دوره حاضر دومین دوره آموزشی می باشد که از یکم اسفند ماه 1395 به مدت 5 روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین دوره مدون ماساژ ورزشی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..