تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود/ رشادت مدافعان حرم موجب امنیت است نه دوستی با آمریکا!

ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043056

مدیر مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه باید مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود، گفت: رشادت ها و از خود گذشتگیهای مدافعان حرم موجب امنیت پایدار در جامعه است نه دوستی با آمریکا و برجام و دیگر موارد مشابه آن!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،علیرضا قزوه  در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و شهدای مدافع حرم با عنوان عصر شعر «خاکریزهای ناتمام» که در دانشگاه شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش رزمندگان و به خصوص مدافعان حرم در دفاع از جایگاه اسلام است که موجب امنیت پایدار در کشور شده و باید قدردان این بزرگان و بزرگواران بود.

وی افزود: دوستی با آمریکا و برجام و قضایای مشابه این موارد جزو اموراتی است که برخی مدعی هستند با برخورداری از آن ها توانسته ایم امنیت پایدار را ایجاد کنیم اما باید بدانند به تعبیر امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!

مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور، با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف به خصوص در دیدار هنرمندان و اقشار فرهنگی جامعه باید در قالب هنری و ادبی عرضه شود، عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم در محورهای مختلف بیانات ایشان قالب های مختلف ادبی و هنری را عرضه کنیم قطعا شاهد تاثیرگذاری بیشتر آثار و نیز گیرایی موضوعات خواهیم بود.

وی، تبیین بیانات و گفتار رهبری معظم انقلاب اسلامی را خواستار شد و گفت: مدافعان حرم امروز خمینیون زمان هستند که به تعبیر رهبری معظم باید تمام مردم قدردان رشادت های آن ها باشند. در این زمینه نیازمند تلاش هنرمندان و ورود به عرصه شعر و ادب انقلابی از سوی هنرمندان متعهد هستیم.

قزوه، همچنین از جوانان به عنوان افتخارات انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی به عنوان ستون های انقلاب محسوب می شوند که باید در راستای تقویت این قشر تلاش شود؛ بهترین زمینه برای تقویت بنیه اعتقادی و انقلابی جوانان نیز شعر و هنر انقلاب اسلامی است که این امر نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولین است.

در این مراسم، شعرای پیشکسوت و جوان حوزه آیینی به ارائه آثار پرداخته و در پایان نیز از برخی چهره های تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود/ رشادت مدافعان حرم موجب امنیت است نه دوستی با آمریکا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..