تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور و شهادت ۲۶ ایرانی بی گناه توسط عناصر تروریست / یکم اسفند هم خونین شد

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043058

یکم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۶ ایرانی در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۸۴ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی، یکم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۸۴ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

سیدعلی محمد لاجوردیان یکم فروردین ماه ۱۳۲۳ در استان قم متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار بود در گنبد کاووس توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا بهشتی ۱۲ دی ماه ۱۳۳۹ در استان سیستان و بلوچستان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۵۹ در ایرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد محمودنیا ششم اردیبهشت ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۵۹ در سردشت توسط گروه تروریستی دموکراب ترور شد و به شهادت رسید.

محمدحسن قوی یکم خرداد ماه ۱۳۴۰ در استان خراسان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۰ در دیواندر در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحمن عزیزپور ۱۷ مرداد ماه ۱۳۱۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۰ در شهر تهران در حالی که روحانی بود توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

ناصر شهبازی یکم اسفند ماه ۱۳۳۷ در استان کردستان متولد شد و یکم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در مریوان در حالی که پاسدار بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کمال نیکجویان ۱۴ فروردین ماه ۱۳۴۶ در استان مازندران متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۱ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی رضا زاده ۱۰ اسفند ماه ۱۳۴۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس محمدی دوم مرداد ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۲ در سلماس در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علیرضا رضایی اردکانی ۱۴ دی ماه ۱۳۴۱ در استان فارس متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مختار رحیم زاده دوم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۲ در مریوان در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عثمان شریفی ۲۵ دی ماه ۱۳۴۸ در استان کردستان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۳ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سیروس محمدی لیسه رودی یکم شهریور ماه ۱۳۴۴ در روستای لیسه رود کومله لنگرود در استان گیلان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در سردشت در یک حمله مسلحانه تروریستی به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در روستای زادگاهش تدفین شد.

حسین نوروزی ۱۰ اسفند ماه ۱۳۴۴ در استان فارس متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود رمضانی ۱۷ شهریور ماه ۱۳۴۳ در استان خوزستان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خلیل رستمی ۹ مهر ماه ۱۳۴۷ در استان کرمانشاه متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در پاسگاه پرچم پاوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بهرام خانمحمدی ۲۵ اسفند ماه ۱۳۴۵ در استان زنجان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علیرضا حسین علی زاده ۹ مهر ماه ۱۳۴۴ در استان لرستان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۴ در ارومیه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نگهدار استکی ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۴۹ در استان اصفهان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۶۹ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسماعیل ابراهیمی سوم اردیبهشت ماه ۱۳۳۲ متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۷۱ در بیرجند بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

غلامسرور طاهرآبادی در سال ۱۳۵۳ در استان خراسان متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۷۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در روستای ورده سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

داود احمدی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در استان قم متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۷۸ در دهلران در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

صیدرستم نادی در سال ۱۳۴۸ در استان ایلام متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۷۹ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم حسین زاده دیزقندی ۹ فروردین ماه ۱۳۴۰ متولد شد و یکم اسفند ماه ۱۳۸۱ در تربت حیدریه توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

غلامرضا نوری یکم اسفند ماه ۱۳۸۴ در زابل توسط اشرار مسلح تروریتس به شهادت رسید.

ستار طالبی یکم اسفند ماه ۱۳۸۴ در فسای استان فارس توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور و شهادت ۲۶ ایرانی بی گناه توسط عناصر تروریست / یکم اسفند هم خونین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..