تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۶ در استان

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043375

در این مدت به دلیل افزایش میزان مسافرت ها و افزایش فعالیت اغلب اماکن عمومی و مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی ، نظارت بر این گونه مراکز و اماکن تشدید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با بیان این مطلب گفت : در این مدت به دلیل افزایش میزان مسافرت ها و افزایش فعالیت اغلب اماکن عمومی و مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی ، نظارت بر این گونه مراکز و اماکن تشدید می شود.

مهندس« محمود بهنیا »به حضور فعال بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط با یونیفرم یکسان و تجهیزات پورتابل بازرسی طی مانور و زمان اجرای برنامه اشاره کرد و گفت : بازرسان در قالب تیم های عملیاتی و نظارتی و کشیک از ساعت 8 صبح تا 10 شب در تمامی ایام به ویژه روزهای تعطیل حضور خواهند داشت و با توجه به وضعیت مکانی و زمانی پایان ساعت کاری روزانه برنامه بین 8 تا 12 شب قابل تغییر است.

وی همچنین افزود : 2 اکیپ بازرسی و 14 اکیپ نظارتی در این برنامه فعال شده اند که در این اکیپ ها 8 نفر از همکاران معاونت بهداشتی و 59 نفر از همکاران شهرستان ها حضور دارند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۶ در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..