تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار دوشنبه به همدان سفر می‌کند + جزئیات

ابتکار دوشنبه به همدان سفر می‌کند + جزئیاتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا محمدی با اشاره به برنامه‌های سفر ۱ روزه معاون رئیس و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به استان همدان اظهار داشت: دکتر معصومه ابتکار فردا دوشنبه ۲ اسفندماه ۸ صبح وارد همدان می‌شود و در ابتدای سفر از نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی همدان واقع در مزرعه احیایی بازدید می‌کند و به‌صورت همزمان ۴ پروژه نیروگاه خورشیدی دیگر توسط  بخش خصوصی کلنگ زنی می‌شود.
 
وی افزود: معاون رئیس‌جمهور بعد از حضور بر سر مزار شهدای گمنام واقع در سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان و ادای احترام در همایش ملی شهر سبز پایدار که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی می‌کند.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری نشست رئیس سازمان محیط‌زیست کشور با مسئولان قضایی استان خبر داد و گفت: این نشست به‌منظور ایجاد هماهنگی درون استانی و توجه به سیاست جرم‌انگاری تخریب محیط‌زیست برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: رئیس سازمان محیط‌زیست کشور علاوه بر شرکت در شورای اداری استان همدان، با حامیان دولت جلسه‌ای خواهد داشت.
 
محمدی در پایان تصریح کرد: برنامه سفر یک‌روزه "ابتکار" با حضور در جمع دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان، هنرمندان و هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر در ساعت هجده خاتمه می‌یابد.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار دوشنبه به همدان سفر می‌کند + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..