تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود چهار هزار نیروی تربیت بدنی در مدارس کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا مهزاد حمیدی روز یکشنبه در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در یزد افزود: سلامت، پویایی و تحرک در بین دانش آموزان ضروری است و امیدواریم مشکل نیرو رفع شود.
وی ادامه داد: مدرسه محوری اصلی‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در بحث تربیت بدنی و سلامت است و برای تحقق آن حضور مربیان ورزش یک ضرورت و امر مهمی است.
این مسئول اظهار داشت: فراگیر بودن فعالیت‌های ورزشی از سیاست‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که با جدیت برای تحقق اهداف پیگیری می شود.
حمیدی گفت: برای تحقق اهداف ، استقرار حقوقی و تشکیلاتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های در دستور کار است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: فدراسیون دانش‌آموزی باید به یکی از مقتدرترین فدراسیون‌های ورزشی کشور تبدیل شود و این مهم با برنامه‌ریزی و همت همگانی محقق می‌شود.
حمیدی در ادامه به واگذای اختیارات به استان‌ها به عنوان یک ضرورت اشاره و گفت: معاونان تربیت بدنی و سلامت در ادارات کل استان‌ها به عنوان بازوان قوی آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری حوزه سلامت نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی همچنین به اهمیت مشارکت محوری، کیفی بودن، اخلاق محور بودن و تخصصی بودن فعالیت‌ها به عنوان ارکان فعالیت ها در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: افزون بر 13 میلیون دانش آموز در سطح کشور جامعه هدف این وزارتخانه و زیر پوشش برنامه‌های مختلف هستند.
در این جلسه مسائل مختلف فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار دهنده: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود چهار هزار نیروی تربیت بدنی در مدارس کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..