تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف 12 دستگاه خودرو تویوتا / کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ  اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی مهرستان  گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در راستای اجرای طرح کوثر و مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی درمحورهای مواصلاتی شهرستان تعداد 12 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را متوقف کردند. 

سرهنگ منصوری افزود: ماموران در بازرسی های انجام شده از خودروهای مذکور مقدار 23 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به دستگیری 12 قاچاقچی و ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس افزود:آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان، افتخاری بس عظیم برای پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف 12 دستگاه خودرو تویوتا / کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..