تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زین‌الدین زیدان : بیل رفت و از بازی‌اش لذت برد

زین‌الدین زیدان پس از برتری رئال برابر اسپانیول توضیحاتی در مورد بازگشت گرت بیل و گل نزدن کریس رونالدو ارائه کرد.

زین‌الدین زیدان از بازی دیشب گفت

 زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری ۲ بر صفر مقابل تیم اسپانیول در هفته جاری لالیگا، نمایش خاص مردانش را ستود.

او در این باره گفت: «برای این بازی نه یک بازیکن بلکه ۲۴ بازیکن متحد در اختیار داشتم. همه بازیکنان رئال از ایجاد فرصت کمک به تیمشان نهایت لذت را می‌برند و این موضوع اتحاد تیمی رئال را به بالاترین میزان رسانده است. در ادامه فصل دشوار و فشرده به همه بازیکنان تیم احتیاج داریم. یک پیروزی ویژه به دست آوردیم.»

 زین‌الدین زیدان

او در ادامه به تحسین گرت بیل پرداخت که در اولین بازی پس از دوران مصدومیت گلزنی کرد. زیدان درباره او اظهار داشت: «از بازگشت بیل خوشحالم. به او گفتم به بازی برو و از بازی خودت لذت ببر. این ستاره با حضورش در زمین تفاوت ایجاد کرد و به همه نشان داد چرا جضورش در تیم تا این اندازه ضروری است. بیل و همه بازیکنان من برای من مهم هستند. عدم گلزنی رونالدو موضوع مهمی نیست. مردم به محض گل نزدن او در یک بازی شروع به اظهار نظرهای متفاوت  و انتقاد می‌کنند. کریس مانند بازی با ناپولی زیاد دوید و در کار تیمی مشارکت خوبی داشت. تا وقتی چنین آماده است، بابت عدم گلزنی‌اش نگرانی خاصی ندارم.»

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

زیدان همراه با همسر و فرزندانش در فینال لیگ قهرمانان + عکس

پسر زين الدين زيدان(عكس)

روزی که زیدان گریست +عکس

تفریح زیدان و همسرش در روز برفی + عکس

زندگی نامه زیدان، ابرقهرمان مادرید ، و علل موفقیتش + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زین‌الدین زیدان : بیل رفت و از بازی‌اش لذت برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..