تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش رابطه با جنس مخالف در کلاس اول دبستان ! (عکس)

آموزش رابطه با جنس مخالف در کلاس اول دبستان

انتشار تصویری از یکی از کتب درسی کودکان باعث واکنشهای سیاری در سطح جامعه شده است . به گزارش ایران ناز صفحه ای از کتاب درسی اول دبستان شکار نگاه تیزبین اهالی رسانه شده و  این عکس جنجالی بسیار خبر ساز گردید . حکایت این ضرب المثل ما ایرانیان یعنی:خشت اول گر نهد معمار کج/ تا ثریا می‌رود دیوار کج، گویا گریبان سیستم آموزشی کشور را گرفته است.

 

در فضای مجازی نوشته شده این تصویر مربوط به کتاب تمرین و کار ریاضی اول دبستان است و به گونه ای طراحی شده که فقط جنس مخالف را باید بهم وصل کرد تا کامل شوند.

آموزش رابطه با جنس مخالف در کلاس اول دبستان ! (عکس)

در بالای این صفحه نیز نوشته شده است هر کس باید با کسی یار شود، هر کسی را به یارش وصل کن.

این نوع آموزش که با فرهنگ اسلامی ما در تضاد است واکنش هایی را در بر داشته که امیدواریم مسئولین ذی ربط به اصلاح این مورد بپردازند.

مطالب مرتبط:

مراحل یادگیری مسائل جنسی کودک

هشدار مدیر گروه کودک در مورد «فارسی 1»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش رابطه با جنس مخالف در کلاس اول دبستان ! (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..