تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایوانکا ترامپ چند فرزند دارد؟! +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 1 اسفند 1395 مشاهده : 563 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

ایوانکا ترامپ که به گونه ای همه کاره پدرش در کاخ سفید شده در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از خانواده اش را منتشر کرده نشان می دهد وی چند فرزند دارد.

ایوانکا ترامپ

دونالد ترامپ که به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا چند ماهی است بر صندلی کاخ سفید تکیه زده حواشی زیادی را برای خود تراشیده است. یکی از این حاشیه ها دختر وی است که به عنوان بانوی اول کاخ سفید از آن نام می برند .

ایوانکا ترامپ که به گونه ای همه کاره پدرش در کاخ سفید شده در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از خانواده اش را منتشر کرده نشان می دهد وی چند فرزند دارد.

 ایوانکا ترامپ چند فرزند دارد؟

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

ایوانکا دختر ترامپ و دلبری علنی او از نخست وزیر کانادا ! +تصاویر

ایوانکا ترامپ و زندگی جدیدش پس از ورود به کاخ! + تصاویر

چه چیزی در انتظار ایوانکا ترامپ است؟! + تصاویر

ایوانکا ترامپ و همسرش در لیموزین مخصوص! + عکس

دونالد ترامپ و نوه داری او در کاخ سفید! + تصاویر

تورهای نوروز 96 یک راه جالب برای غافلگیر کردن همسرتان !! تورهای نوروز 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایوانکا ترامپ چند فرزند دارد؟! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..