تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از این 4 مرد، مشاور امنیت ملی ترامپ می‌شود

دونالد ترامپ امروز با 4 گزینه موردنظر خود برای جایگزینی مایکل فلین مصاحبه می‌کند.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد قرار است یکشنبه (امروز) با 4 گزینه احتمالی برای سمت مشاور امنیت ملی آمریکا مصاحبه کند و امیدوار است در روزهای آتی تصمیم نهایی برای انتخاب فرد مناسب اتخاذ شود.

"شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران در فلوریدا اعلام کرد: ترامپ با "کیت کیلوگ"، مشاور امنیت ملی موقت خود، "جان بولتون"، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، ژنرال "اچ. آر. مک‌مستر" و ژنرال "رابرت کاسلن" مصاحبه خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ که پس از اخراج "مایکل فلین" از سمت مشاور امنیت ملی آمریکا به دنبال یک گزینه مناسب برای این سمت است، ممکن است افراد دیگری را هم به فهرست گزینه های احتمالی اضافه کند. اما در حال حاضر گزینه های نهایی برای این سمت، کیلوگ (1)، بولتون (2)، مک‌مستر (3) و کاسلن (4) هستند.

یکی از این 4 مرد، مشاور امنیت ملی ترامپ می‌شود
مایکل فلین هفته گذشته به دنبال افشای اطلاعاتی در خصوص ارتباط وی با سفیر روسیه در آمریکا پیش از ورود ترامپ به کاخ سفید، از سمت خود به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا استعفا داد. در حال حاضر یافتن یک جایگزین مناسب برای وی یکی از چالش های پیش روی دونالد ترامپ است.

پس از استعفای فلین، دونالد ترامپ تصدی این سمت را به "رابرت هاروارد"، ژنرال بازنشسته یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا پیشنهاد داد که او این پیشنهاد را نپذیرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از این 4 مرد، مشاور امنیت ملی ترامپ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..