تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش نوروزی اچ30 کراس اتوماتیک (+جزئیات)

پیش پرداخت اولیه این خودرو 22 میلیون تومان خواهد بود و سود مشارکتی معادل 18 درصد سالیانه به مشتریان تعلق می گیرد.

پيش فروش نوروزي خودرو «اچ30كراس» ايران خودرو با گيربكس اتوماتيك از روز سه شنبه، سوم اسفندماه آغاز خواهد شد.    

به گزارش عصر ایران  معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام اين خبر، اظهار كرد: با توجه به استقبال گسترده مشتریان از این خودرو در ثبت نام های پیشین و به دلیل پاسخگوئی به اعتماد مشتریان، شرایط پیش فروش نوروزی این محصول را با موعد تحویل های شهریور، مهر و آبان96 اجرا می کنیم.

پیش فروش نوروزی اچ30 کراس اتوماتیک

مصطفی خان کرمی ضمن ابراز خرسندی از حسن اعتماد مشتریان به شرکت و محصولات ایران خودرو افزود: پیش پرداخت اولیه این خودرو 22 میلیون تومان خواهد بود و سود مشارکتی معادل 18 درصد سالیانه به مشتریان تعلق می گیرد.

وي با بيان اينكه در این نوع فروش مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوتنامه تعيين مي گردد، افزود: ثبت نام در اين طرح صرفا اینترنتی بوده و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش نوروزی اچ30 کراس اتوماتیک (+جزئیات)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..