تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف از ایران هراسی، فرار از مواجهه با اسرائیل است/ عدم واکنش اعراب به اظهارات نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عباس زکی» یکی از رهبران جنبش فتح در گفتگو المیادین تصریح کرد که اوضاع جهان عرب آ‌ن‌ها را از انجام هرگونه اقدام منحصر به فرد علیه رژیم صهیونیستی عاجز کرده است.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح افزود: ایران و پیشرفت‌های فنی و نظامی این کشور و معادله‌هایی که حزب‌الله تحمیل کرده است، موجب شده که رژیم صهیونیستی قبل از هرگونه ماجراجویی، به دقت درباره این اقدام و پیامدهای  آن فکر کند.

وی افزود: کنفرانس حمایت از انتفاضه در تهران، پیروزی حقیقی مسأله فلسطین و بخشیدن بعد جهانی بیشتر به این مسأله است.

زکی، هرگونه حمایت رسمی کشورهای عربی از مسأله فلسطین خارج از مرزهایی که از سوی آمریکا بویژه در دولت ترامپ برای آن‌ها ترسیم شده است را بعید دانست و گفت: هر کسی که با آمریکا است نمی‌تواند به فلسطین خدمت کند و نمی‌تواند از ما حمایت کند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه آمریکا دشمن است گفت: اسرائیل یکی از ابزارهای آمریکا است.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از کشورهای عربی درخواست کرد که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار نکنند.

وی از عدم واکنش کشورهای عربی به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرایئل مبنی بر اینکه این رژیم بهترین روابط را با کشورهای عربی دارد، ابراز تعجب کرد.

وی گفت که هدف از ایران هراسی، فرار از رویارویی با اسرائیل است.

زکی در ادامه اظهار داشت: حوادث سوریه، لیبی و مصر و دیگر کشورهای عربی به‌ویژه یمن، با هدف تضعیف توان و از بین بردن امکانات این کشورها صورت می‌کیرد.

وی درباره وجود اختلافات بین گروه‌های فلسطینی گفت که قطر این اختلافات را تغذیه می‌کند و همچنین برخی از کشورهای دیگر نیز در این زمینه دخالت می‌کنند.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با بیان اینکه روابط این جنبش با مصر و عربستان مبتنی بر منافع متقابل است، ارتباط با ایران را از ناحیه مبارزه و مقابله با اسرائیل توصیف کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف از ایران هراسی، فرار از مواجهه با اسرائیل است/ عدم واکنش اعراب به اظهارات نتانیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..