تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات یک کل کوهی گرفتار در برف

یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 12:102017-02-19اجتماعي

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کردستان، رییس محیط زیست شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: شب گذشته جوانان روستای ویسیان از توابع بخش اورامان با مشاهده یک کل کوهی که در روبروی روستا در کوههای کوسالان مشهور به تخت ثانی، در برف گرفتار شده بود، همراه با نیروهای محیط بان مستقر در منطقه برای نجات این جاندار اقدام کردند.

حسن قادری گفت: کل کوهی به دلیل گرسنگی زیاد و شدت برودت هوا قادر به راه رفتن نبود و با توجه به ارتفاع زیاد برف در این منطقه قصد نزدیک شدن به روستا را داشت.

وی افزود: نیروهای محیط بانی بعد از تامین آب و غذا برای این کل کوهی این جاندار را در پاسگاه محیط بانی مستقر در روستای سرپیر اورامان در مکان گرمی نگه داری و امروز با حضور مردم در کوههای منطقه رها سازی کردند.


کلید واژه ها: محیط بان - روستا - محیط - منطقه - شهرستان سروآباد - روستای - محیط زیست - نجات - خبرگزاری - گرسنگی - جوانان - امروز - قادری - تامین - همراه - گزارش - مشهور - زیست - مردم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات یک کل کوهی گرفتار در برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..