تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشکافی ناکامی های سپاهان در لیگ شانزدهم فوتبال

موشکافی نا کامی های سپاهان در لیگ شانزدهم فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،عبداله ویسی با پشتوانه قهرمانی در تیم استقلال خوزستان هدایت زردپوشان اصفهانی قبول کرد و تکرار قهرمانی در تیم سپاهان را در سر می پروراند اما کام شیرین وی خیلی زود با جوانگرایی و تغییر و تحولات در سپاهان تلخ شد و آرزوهایش بر باد رفت.

ویسی باید تفکر فنی خود را تغییر بدهد تا بازی بد تیمش بیشتر از گذشته روی اعصاب هواداران اصفهانی رژه نرود.

در حالی که اصفهان با جاری شدن آب در زاینده رود جان تازه ای گرفت اما تیم فوتبال این شهر با ناکامی ها روزهای تلخی را برای هواداران و پیشکسوتان خود رقم زد. 

به هر حال پیشکسوتان سپاهانی ناراحت هستند که چرا تالار افتخارات چندین ساله تیمشان اکنون با شکستها و باختهای متوالی به یغما رفته است. هر کدام از پیشکسوتان نظر ها و ادله های گوناگونی دارند و  یکی از آنها که دوست نداشت نامش فاش شود قاطعانه بیان کرد باقریان مدیر عامل سابق سپاهان و ویسی مقصر اصلی ناکامی زردپوشان اصفهانی هستند. این دو نفر بودند که شاکله سپاهان را متلاشی کردند  و این تیم را به این روز انداختند.

جوانگرایی ریسک بزرگی بود 

برای تیم بزرگی مانند سپاهان با این همه افتخار خیلی زود بود که شاکله اصلی خود را تغییر بدهد چرا که  تیمهای بزرگی همچون بایرن مونیخ ، بارسلونا و رئال مادرید دست به چنین تغییراتی نزدند.  جوانگرایی در سپاهان ریسک بزرگی بود که ویسی این کار را کرد ، اگر مدیرعامل  و سرمربی جدید  فصل بعد این جوانها را نپذیرفت تکلیف تیم چه می شود ؟ به هر حال بهتر بود ویسی چند نفر از بازیکنان با تجربه را نگه می داشت و جوانان قابل و آینده دار را از آکادمی  خود سپاهان به کار می گرفت تا آینده شان تضمین شود.

 سرمربی سپاهان باید همانند منصوریان هوشمندانه در ترکیب تیمش تلفیقی از جوانان و باتجربه ها استفاده کند تا به موفقیت برابر حریفان دست یابد. سرمربی استقلال با ذکاوت خاص خودش بازیکنان باتجربه همانند وریا غفوری ، لئوناردو پادووانی و رابسون جانواریو ،کاوه رضایی را به خدمت گرفت تا در کنار امید ابراهیمی و خسرو حیدری و ملی پوشان تیم ملی امید همانند فرشید اسماعیلی ، بهنام برزایی ، امید نور افکن را به کار گیرد تا تلفیقی از با تجربه ها و جوانان در نیم فصل دوم جواب بدهند اما متاسفانه در تیم سپاهان همه باتجربه ها مثل رحمان احمدی ، شهاب گردان ، فوصیل موسی اف وخلعتبری که بهترین فرصت برای بهره گیری از آنها بود از تیم طرد شدند و اکنون در تیمهای دیگر می درخشند . جوانگرایی در سپاهان سوال بی جوابی است که دست هوادران را در پوست گردو گذاشته است. 

سپاهان ترسو بازی می کند 

طلایی پوشان در 22هفته لیگ برتر جسورانه بازی نکردند اما تیمهایی که در مقابل سپاهان شجاع بازی کردند برنده شدند . نمونه بارز آن باخت تاسف آور تیم سپاهان برابر ماشین سازی تبریز بود که دوست نداریم دیگر راجع به آن سخن به زبان بیاوریم . به هر حال شاگردان ویسی باید شجاعانه بازی کنند که مزد آن با برتری مقابل حریفان بگیرند. 

نکته قابل توجه این است که مسئولان سپاهان در اول فصل گفتند جوانگرایی می کنیم که هزینه های تیم پایین بیاید اما برخلاف پیش بینی هزینه تیم سپاهان امسال خیلی گرانقیمت تر از پارسال بوده است.

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ قرارداد دو کمک مربی سپاهان  بالغ بر 500 میلیون تومان بوده است و موسی کولیبالی هم با مبلغ قرارداد یک میلیاردی و جپاروف بازیکن قرضی هم با رقم نجومی با سپاهان قرارداد بسته است. 

با این اوصاف باید دید ویسی برای خروج از بحران سپاهان چه تدبیری در نظر می گیرد؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشکافی ناکامی های سپاهان در لیگ شانزدهم فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..