تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نامناسب کتابخوانی در کشور

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ ؛حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه شب در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در سرای ناشران ، گفت: دراین شرایط مسئولان باید به وضعیت ناشران و حوزه نشر رسیدگی کنند تا مشکلات آن رفع شود.

صالحی منش گفت: در جهان هنگامی که می خواهند از ملت با فرهنگ سخن بگویند، آمار سرانه کتابخوانی آن جامعه را مدنظر قرارمی دهند و این باعث تاسف است که کتاب و کتابخوانی ما در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وی با اشاره به ویژگی های قم به عنوان شهر کریمه اهل بیت(ع) و مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه گفت: شهر مقدس قم منشا نشر علوم اسلامی است و در جهان اسلام نور افشانی می کند.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت هم چنین با تقدیر از مسئولان برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد که همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا سرانه کتابخوانی در کشور درحد مطلوب قرار گیرد.

این مراسم با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل و جمعی از مدیران استان، ناشران، کتابفروشان، استادان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار شد.

نمایشگاه کتاب استان قم از یکم تا هفتم اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 21 در 5 طبقه ساختمان مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم در مساحت 15 هزار متر مربع با حضور بیش از 280 ناشر از استان های مختلف کشور در موضوع های گوناگون پذیرای علاقه مندان کتاب است.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، شهرداری قم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، شرکت تعاونی ناشران قم، مجتمع ناشران، اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، موسسه فرهنگی ناشران کودک و نوجوان استان قم، اداره کل کتابخانه های عمومی قم و بانک شهر برپا شده است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نامناسب کتابخوانی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..