تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت 3 تا 5 تنی عسل توسط کارآفرین اقتصاد مقاومتی در زنجان/حذف دلالی موجب شکوفایی زنبور داری می شود

ساعت: 11:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043042

کلید اقتصاد مقاومتی توسط کارآفرین زنجانی چرخید؛

کارآفرین زنجانی با پرورش زنبور عسل در راستای اقتصاد مقاومتی سالیانه 3 تا 5 تن عسل تولید می کند و زمینه استغال شش نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل موسوی امروز در گفت و گو با  عصر زنجان، با بیان اینکه 28سال دارم و کاردانی رشته کامپیوتر هستم، اظهار کرد: نزدیک به سه سال است که کار پرورش زنبور عسل را در زنجان شروع کرده ام.

وی با بیان اینکه دو کندوی عسل داشتم و در کلاسهای آموزشی جهاد کشاورزی شرکت کرده ام، تصریح کرد: حضور در کلاسهای آموزشی و علاقه به پرورش زنبور عسل باعث شد که تعداد کندو های خود را به 50 کندو برسانم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه برای خرید کندو و موادی که بتوان زنبور داری را راه اندازی کرد نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه کرده ام، افزود: من در کار خود با توکل به خدا ریسک کردم و تا به امروز هم با توکل به خدا موفق بوده ام.

موسوی با بیان اینکه 25 میلیون تومان تسهیلات از بسیج سازندگی دریافت کرده ام، خاطرنشان کرد: 25 میلیون تومان  تسهیلات را در راستای اقتصاد مقاومتی برای خرید 100 عدد کندو دریافت کرده ام که تعداد کندو های خود را به 150 کندو رسانده ام.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی پرورش زنبورعسل زمینه اشتغال دو نفر به صورت مستقیم و 4 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است، گفت: از اینکه توانسته ام روی پای خود بایستم و برای خود و دیگران اشتغال زایی کنم خیلی خوشحالم و از کار خود راضی هستم.

درآمد 30تا 50 میلیونی کارآفرین زنجانی با پرورش زنبور عسل

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه سالانه 3 تا 5 تن زنبور عسل می توان ار کندو ها برداشت کرد: اظهار کرد: برداشت های عسل از هر کندو بستگی به شرایط آب هوای استان دارد اگر شرایط جوی خوب باشد امکان دارد عسل بیشتری درهر کندو تولید شود.

موسوی خاطرنشان کرد: اگر شرایط آب هوایی استان و بازار فروش عسل خوب باشد می توان 30 تا 50 میلیون تومان در هر سال از عسل سود کرد.

وی به مشکلات بازار فروش عسل اشاره کرد و گفت: خرده فروشی برای زنبورداران صرفی ندارد اگر بتوان عسل های تولیدی را به صورت عمده در بازار به فروش برسانیم می توانیم به سود خوبی دست پیدا کنیم .

دولت از کارآفرینان حمایت کند

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه محصولات تولیدی خود را می توانیم به صورت عمده به واسطه ها و دلالان به فروش برسانیم، تصریح کرد: زحمت تولید عسل برای تولید کنندگان است و شیرینی و لذت فروش و سود عسل به جیب دلالان واریز می شود.

موسوی با بیان اینکه دولت از کارآفرینان حمایت کند، افزود: درصد تسهیلات برای اشتغال زایی زیاد است اگر تسهیلات با درصد کم باشد جوانان هم به سمت اشتغال زایی خواهند امد و اینگونه است که چرخ اقتصادی حرکت خواهد کرد.

وی به جوانان توصیه کرد: منتظر کار نباشید با سرمایه های اندک هم می توان اشتغال زایی کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت 3 تا 5 تنی عسل توسط کارآفرین اقتصاد مقاومتی در زنجان/حذف دلالی موجب شکوفایی زنبور داری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..