تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنت شکنی در شورای شهر با رای 11 نفره!/ مولایی، سرپرست جدید شهرداری میاندوآب شد

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1042975

با رای 11 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب، علی مولایی از کارکنان شهرداری میاندوآب به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، پس از استعفای دکتر عبدالله عبداللهی از مسئولیت شهرداری میاندوآب، شمس الدین نجفیان یکی از کارکنان شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و مسئولیت را برعهده گرفت.

نجفیان بر اساس قانون سه ماه به عنوان سرپرست انتخاب شد تا در این سه ماه شورای شهر، یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کند.

در طول این سه ماه نیز موضوع انتخاب شهردار مطرح و در نهایت میکائیل فیضی با رای شش نفر از اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد تا مراحل قانونی را طی کند.

بعد از انتخاب فیضی و عدم تایید مصوبه در هیئت تطبیق، موضوع به هیئت حل اختلاف استان کشید تا هنوز هم بر اساس گفته برخی اعضای شورای شهر، وضعیت فیضی به عنوان شهردار منتخب میاندوآب مبهم باشد.

در این میان با پایان یافتن مهلت سرپرستی نجفیان در شهرداری میاندوآب، یک بار شورای شهر مهلت سرپرستی وی را تمدید کرد که مورد تایید قرار نگرفت و در جلسه بعد از آن  شش نفر از اعضای شورای شهر، در جلسه ای که تنها شش نفر خودشان حضور داشتند، علی مولایی را سرپرست شهرداری انتخاب کردند که این مصوبه نیز تایید نشد تا کار به جلسه این هفته برسد.

اما در جلسه این هفته شورای شهر که با حضور حجت الاسلام گل حسینی رئیس دادگستری و یکی از اعضای هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر برگزار شد، بار دیگر موضوع "انتخاب سرپرست شهردار و انتخاب شهردار" را در دستور کار داشت که درنهایت پس از کش و قوس فراوان علی مولایی با اتفاق نظر اعضا و با سنت شکنی در شورای شهر با رای 11 نفر به عنوان سرپرست انتخاب شد.

علی مولایی فرزند شهید مولایی و مسئول کارگاه ماشین آلات شهرداری میاندوآب است که  مسئولیت سرپرستی شهرداری میاندوآب را بر عهده می گیرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنت شکنی در شورای شهر با رای 11 نفره!/ مولایی، سرپرست جدید شهرداری میاندوآب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..