تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح شعار آشتی ملی نقشه جدید فتنه گران است

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1042953

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن از هر دری برای دستیابی به اهدافش وارد می شود و طرح شعار آشتی ملی حربه جدید دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا سپهری در گفت و گو با خبرنگار تیار در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: طرح شعار آشتی ملی که اخیراً از سوی برخی از اشخاص و خواص مطرح می شود شعاری فریبنده است و مردم باید نسبت به این حرفها هوشیار باشند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و آسیب‌هایی که فتنه گران به کشور زدند، افزود: به طور قطع این خسارت‌ها و آسیب‌های فتنه گران و کشتار بسیجیان هیچ‌گاه از حافظه ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد خصوصا شکستن قلب مقام معظم رهبری و سخنانی که فرمودند هیچ گاه قابل گذشت برای ملت نبوده و نخواده بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: مهم ترین مسئله این است که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم با هم قهر نیستند و این موضوع را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ همگان کشیدند.

وی تصریح کرد: فتنه گران و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی باید بدانند ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه و رهبرشان هستند و به انقلاب اسلامی وفادار و با فتنه گران قهر هستند.

سپهری با اشاره به حضور بی نظیر ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان انسجام ملی، تشکل دینی، همدلی معنوی و انقلابی نشان داد که ملت ایران با فتنه گران و بدخواهان نظام کاری ندارند.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت با هم قهر نیستند بلکه با دشمنان کشور قهر هستند و هیچ وقتاشتی نخواهند کرد بنابراین طرح شعار آشتی ملی نقشه دشمن است و همراهی با این نقشه، خیانت به کشور و مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی ها بر روی این موضوع مانور می‌دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند، خاطر نشان کرد: مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با هیچ کس تعارف ندارند و همواره نشان داده‌اند هر جا نیاز باشد، یکپارچه و هم‌ صدا به میدان می‌آیند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح شعار آشتی ملی نقشه جدید فتنه گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..