تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری فروش های فوق العاده نوروزی اصناف در بندرگز

ساعت: 12:09 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043007

در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ایرانیان، طرح فروش فوق العاده کاسبان بندرگزی به واسطه جذب مشتری در این شهرستان از 10 اسفند آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، فروش فوق العاده مغازه داران و فروشگاه های متعدد شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، "محمد فیاضی" رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اجرای این طرح در این شهرستان با بیان این مطلب که طرح نظارتی نوروز 96 در این شهرستان آغاز شده است، گفت: طرح نظارتی نوروز 1396 در این شهرستان با حضور مکرر بازرسان این اداره در بازار های این شهر اجرایی شده است.

وی در ادامه در خصوص فروش ویژه نوروزی در این شهرستان افزود: فروش فوق العاده نوروزی در این شهرستان از مورخ 10/12/95 لغایت 25/12/95 به مدت 15 روز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

"فیاضی" تصریح کرد: در این ایام، واحدهای مشمول، کالاها و خدمات خود را حداقل 15 درصد پایین تر از قیمت متعارف بازار به مشتریان عرضه خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز در پایان از اتحادیه و اتاق اصناف این شهرستان درخواست کرد که در ایام نزدیک به نوروز، بر نحوه فروش فوق العاده فروشگاه ها و بازار های این شهرستان نظارت نمایند و شکایات واصله را بررسی و سپس متخلفین را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، همه ساله با فرا رسیدن ایام نوروز، طرح فروش فوق العاده فروشگاهها و مغازه های شهرستان بندرگز برای فروش اجناس نوروزی نوروزی در این شهرستان پیاده سازی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری فروش های فوق العاده نوروزی اصناف در بندرگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..