تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران با کسانی که به مردم خیانت کردند آشتی ندارند/ آشتی ملی بهانه ای برای آزادی سران فتنه است

ساعت: 10:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1042936

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع آشتی ملی بهانه ای است برای آزادی سران فتنه که دوباره آزاد شوند و در جامعه و در تریبون های مختلف با حرف های پوچ خود ایجاد فتنه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: موضوع آشتی ملی از زبان بغضی افراد معلوم الحال متاسفانه این روزها بیان می شود که این کار آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی افزود: این موضوع خوراک تبلیغاتی برای رسانه های معلوم الحال داخلی و بیگانه و شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و دشمنان این نظام ،کشور و ملت شده است.

وی با بیان اینکه فتنه از کشتن انسان ها بدتر است، تصریح کرد: به لطف پروردگار و هوشیاری ملت و در راس،چشم های بینا ، هوشیار و با تدبیر مقام معظم رهبری و فرمایشات قاطعانه ایشان در جمع مردم آذربایجان فصل الخطاب همگان قرار گرفت و بهانه و هربه را از دست دشمنان این ملت گرفت.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: حضرت آقا در سخنان گوهربار خود با بی معنا دانستن موضوع آشتی ملی و با انتقاد از پروبال دادن بعضی از روزنامه ها به این موضوع فرمودند مگر مردم ما با هم قهر هستند که بخواهند با هم آشتی کنند.

وی اظهار داشت: مردم ایران با کسانی که در فتنه 88 و در روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و بی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند قهرهستند و با آنها آشتی نمی کنند.

وی افزود: به  قول مقام معظم رهبری فتنه گران انتخابات را بهانه کردند در صورتی که هدف آنها از بین بردن نظام ایران بود.

آیت الله مهمان نواز گفت: موضوع آشتی ملی بهانه ای است برای آزادی سران فتنه که دوباره آزاد شوند و در جامعه و در تریبون های مختلف با حرف های پوچ خود ایجاد فتنه کنند و در جامعه آشوب و تشنج به پا کنند.

وی در پایان گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران با سران فتنه و آنان که به مردم ایران خیانت کردند آشتی ندارند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران با کسانی که به مردم خیانت کردند آشتی ندارند/ آشتی ملی بهانه ای برای آزادی سران فتنه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..