تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن چاوشی درباره توهین شهرام آذر

واکنش محسن چاوشی درباره توهین شهرام آذر

واکنش محسن چاوشی درباره توهین شهرام آذر 

در برنامه استیج شهرام آذر به صدا و خوانندگی محسن چاوشی خواننده نام دار ایرانی توهین نمود و وی را کوچک شمرد. واکنش محسن چاوشی به وی بسیار جالب است. محسن چاوشی در پاسخ به ادعای مطرح شده در یک برنامه ماهواره‌ای درباره ساختگی بودن صدایش دو ویدیو در فضای مجازی منتشر کرد.

پس از آن که شهرام آذر در یک برنامه ماهواره‌ای ادعا کرد صدای محسن چاوشی در ترانه‌هایش با دستگاه دستکاری می‌شود این خواننده پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او همچنین در کامنتی از هواداران خود درخواست کرد که به فردی که این ادعا را مطرح کرده بود، توهین نکنند.

خواننده «شهرزاد»‌علاوه بر این در کانال تلگرامی‌اش دو ویدیو منتشر کرد که در آن‌ها در حال خواندن دیده می‌شود تا ثابت کند که صدای آهنگ‌هایش دستکاری شده نیست. 

واکنش محسن چاوشی درباره توهین شهرام آذر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن چاوشی درباره توهین شهرام آذر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..