تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار: میزان وقوع جرایم درهرمزگان کاهش یافته است

به گزارش ایرنا جاسم جادری یکشنبه در حاشیه صبحگاه نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هرمزگان در زمینه شاخص های امنیتی عملکردی مثبت و رو به جلو دارد.
وی ادامه داد: وجود این امنیت باعث شده مردم و مسئولان بتوانند شب ها با خیال آسوده سر بر بالین گذارده و مسافران نوروزی هرمزگان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: به واسطه وجود این امنیت 10 میلیون سفر به هرمزگان انجام می شود و برنامه های دستگاه های خدمات رسان برای این سفرها از امروز آغاز شد.
به گفته جادری، امید می رود با تمهیدهای اندیشیده شده ؛ مسافران نوروزی در مدت حضور خود در هرمزگان با کوچکترین چالش ، مشکل و معضلی روبه رو نشوند ولی با توجه به مرزی بودن هرمزگان و وجود دشمنان داخلی و خارجی همیشه باید آماده بود.
وی ابراز داشت: همه نیروی نظامی و انتظامی آمادگی خوبی داشته و همکاری و تعامل آنان با مردم نیز بسیار ستودنی و در خور توجه است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص حضور متکدیان پاکستانی در هرمزگان نیز گفت: روحیه مهربان مردم استان در کمک به همنوع باعث شده متکدیان پاکستانی با تحمل رنج و مشقت سرازیر این استان شوند.
استاندارهرمزگان بیان کرد: این متکدیان مرتب دستگیر ، به اردوگاه منتقل و سپس به مرز تحویل و ترد می شوند ولی باز به هرمزگان باز می گردند.
وی یادآور شد: چرخه ورود غیر مجاز و ترد متکدیان پاکستانی در هرمزگان سال هاست ادامه دارد و هفته گذشته بسیاری از آنان دستگیر و ترد شدند و این افراد باز به هرمزگان باز می گردند.
به گزارش ایرنا ، جادری به بارندگی های صورت گرفته در هرمزگان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه میزان بارندگی ها در هرمزگان بسیار بیشتر از سایر استان ها بود تلفات و خسارت های کمی داشت و شب گذشته به وزیر کشور از این بابت اطمینان خاطر دادم.
وی ادامه داد: مکانی ازهرمزگان در محاصره سیل قرار نداشته وهم اکنون در حال باز کردن راه ها هستیم ، مردم استان نیز در این مدت همراهی خوبی با مسئولان و خدمات رسانان داشته اند والبته تلفات جانی این بارندگی ها در استان 2 نفر بود که بر اثر بی احتیاطی بوقوع پیوست.
وی یادآور شد: برآورد خسارت های کلی بارندگی های یک هفته ای هرمزگان ، امروز نهایی و به پایتخت اعلام می شود.
فرمانده انتظامی هرمزگان نیز در این آیین اظهار داشت: مجموع انواع کشفیات مواد مخدر ظرف مدت زمانی 11 ماه گذشته در استان 74 هزار و 804 کیلو گرم بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش چهار درصدی را نشان می دهد.
سردار عزیزالله ملکی ابراز داشت: 5 فقره درگیری مسلحانه رخ داد که منجر به شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک ، به هلاکت رسیدن چهار نفر از اشرار موادمخدر، زخمی شدن هشت نفر از قاچاقچیان و کشف 24 قبضه سلاح شد.
وی ابراز داشت: مجموع کالاهای قاچاق کشف شده در مدت یاد شده برابر با 530 میلیارد تومان ارزش مالی داشته که 20 درصد افزایش را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: مجموع سرقت های هرمزگان 11 درصد کاهش داشته و سرقت های مسلحانه 40 درصد ، وقوع انواع شرارت 38 درصد ، سرقت مغازه پنج درصد ، سرقت منزل 2 درصد ، سرقت موتور سیکلت 6 درصد ، کیف قاپی 32 درصد ، آدم ربایی و گرو کشی 2 درصد ، قتل 38 درصد ، درصد متوفیان ناشی از تصادفات 14 درصد و درصد مصدومان ناشی از تصادفات 9 درصد کاهش داشته است.
دراین مراسم استخر شنای مجموعه پاس نیروی انتظامی با سرمایه هزینه شده 4 میلیارد تومان با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
3219 /6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار: میزان وقوع جرایم درهرمزگان کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..