تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ از سرویس بیمار عمل شده با گارانتی ۵ هزار كیلومتر تا دلمه پیچیدن ملانیا ترامپ!

کد خبر: ۴۸۳۱۲۳

۱۶۴  بازدید

پزشكی كه بیمارش فقط یك عمل آپاندیس ساده داشت، ولی در اتاق عمل، 17 عضو داخلی و خارجی بیمار را دستكاری كرده بود در كنفرانسی خبری حاضر شد و در مقابل خبرنگاران از عمل جراحی‌اش دفاع کرد.


پزشكی كه بیمارش فقط یك عمل آپاندیس ساده داشت، ولی در اتاق عمل، 17 عضو داخلی و خارجی بیمار را دستكاری كرده بود در كنفرانسی خبری حاضر شد و در مقابل خبرنگاران از عمل جراحی‌اش دفاع کرد. ایشان در پاسخ به این سوال كه چطور یك عمل آپاندیس ساده، به جابه‌جایی و عمل شدن 16 عضو دیگر منتهی شد، گفت: «شما تا حالا نشده ماشینت را به خاطر خوب عمل نكردن شمع و پلاتینش برده باشی مكانیكی، ولی وقتی مكانیك شمع و پلاتین را باز می‌كند، متوجه شود واشر سر سیلندر و دلكو و پمپ بنزین و كوئل و سگ دست خودرو هم مشكل دارد و باید باز شود؟ آیا بدن انسان به مراتب پیچیده‌تر از موتور خودروی شما نیست؟ آیا ور رفتن با دلكو سخت‌تر است یا لوزالمعده انسان؟ عوض تشكرتان است كه بیمار بعد از این عمل، كلا تا 10 سال سرویس نمی‌خواهد؟ تا 5هزار كیلومتر گارانتی طلایی‌اش بكنم خوب است؟ بعد هم جناب سعدی، قرن‌ها قبل جواب شما را داده و گفته‌: چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار! راستی چقدر زیر چشم‌های شما خبرنگار عزیز پف داره... زبونت رو دربیار ببینم... آخ آخ! بار زبونت هم زیاده كه... كجا در رفتی؟ وایسا... چند تا عمل ریز بیشتر نداری... وایسا!»

شهردار ونیز در گفت‌وگوی مفصلی از ورشكسته شدن صنعت توریسم در این شهر آبی_تاریخی به شدت ابراز نگرانی كرد. شهردار ونیز، درباره شروع این ورشكستگی توریستی گفت: «این كاهش گردشگر از 40 سال قبل و هم‌زمان با جاری شدن سیل در برخی نقاط ایران آغاز شد! از آن موقع به بعد، گردشگرانی كه دنبال بازدید از شهرهای آب گرفته بودند، به جای ونیز به ایران سفر می‌كردند زیرا هر بار در یك شهر جدید سیل جاری می‌شد و آن‌ها می‌توانستند یك دور هم جاذبه‌های توریستی‌ای كه قبلا در خشكی دیده بودند را، زیر آب مشاهده كنند!» شهردار ونیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری - سیلابی ایرانی‌ها را حضور افتخاری توریست‌ها، در جلسات مسئولان ایرانی برای حل این بحران‌ها دانست و گفت: «‌این جلسات علاوه بر صنعت توریسم ما، صنعت استندآپ كمدی دنیا را هم نابود كرده آخه!»

ملانیا ترامپ، همسر رییس جمهور سابق آمریكا، پس از ده‌ها سال سكوت به برخی اتهامات كه در طول این سال‌ها به نامبرده زده شده و وی را فردی بی‌اطلاع از آداب و رسوم پذیرایی و دیپلماتیك عنوان می‌كرد، پاسخ داد. ملانیا ترامپ كه خبرنگاران را برای شكستن سكوتش در این زمینه، به منزلش دعوت كرده بود، پس از آنكه به همه حضار شیرینی‌های خانگی تعارف كرد، گفت: «میل بفرمایین ... دستپخت خودمه! ببخشید اگه به خوشمزگی شیرینی‌هایی كه خانوم‌هاتون می‌پزن نیست!» ملانیا در ادامه اعلام كرد: «همان‌طور كه می‌بینید، آداب دانی خانواده ما بسیار زبانزد خاص و عام است و اصلا دونالد هم شیفته همین آداب دانی شد و با من ازدواج كرد.

پدرم این قدر اهل تعارف بود كه وقتی دونالد برای خواستگاری من به خانه‌مان آمد، برایش پیژامه آورد و به زور، شب او را نگه داشت!»‌ خانم ترامپ در ادامه برای خبرنگاران جوشانده عرق كاسنی و گل گاوزبان دم كرد و در پاسخ به اصرار خبرنگاران كه می‌گفتند: «بابا یه دقیقه اومده بودیم خودتون رو ببینیم... همه‌اش تو آشپزخونه‌اید كه!» جواب داد: «ببخشید... آخه برای شام شب دارم دلمه می‌پیچم... دونالد عاشق دلمه است... یادمه زن رییس جمهور ژاپن، همون چهل سال قبل، دستورِ این دلمه رو از من گرفت... الان هم مرتب بهم تلگرام می‌زنه كه: آبه هست عاشق دلمه!»‌ در پایان این نشست خبری، خانم ترامپ به هر كدام از خبرنگاران، یك شیشه ترشی بندری، یك شیشه مربای به فرد اعلا و یك شیشه سیر ترشی چهل ساله را كه همگی دسترنج خودش بود، اهدا كرد!

در حالی‌كه برخی‌ها فكر می‌كردن بهروز افخمی دیگر بی‌خیال انتقاد از جشنواره فیلم فجر چهل سال قبل شده، نامبرده در پاسخ به سوال نوه‌اش كه مشغول حل كردن جدول بود و از پدربزرگش پرسیده بود: «آقا جون... تو قسمت سوال‌های جدول، نوشته: صفتی تفضیلی برای بی‌ریخت‌ترین، زشت‌ترین و بدترین!» گفت: «جشواره فیلم فجر چهل سال قبل!» نوه ایشان با تعجب پرسید: «ولی بابا بزرگ، من كه هنوز نگفتم جوابش چند حرفه؟» و جناب افخمی پاسخ داد: «بالاخره یه كدومش جا میشه دیگه... یا جشنوار یا فیلم یا فجر یا چهل یا سال یا قبل... خیلی هم خونه خالی داشت، كلش را بنویس! در ضمن... نبینم از این سوال‌ها از عمو فراستی بپرسی‌ها... جواب‌هاش كلا برای بچه‌ها بدآموزی داره!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ از سرویس بیمار عمل شده با گارانتی ۵ هزار كیلومتر تا دلمه پیچیدن ملانیا ترامپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..