تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجون سرکه سیب؛ درمان آب ریزش بینی در زمستان

کد خبر: ۲۹۱۳۸۰

۲۶۷۷۴  بازدید

سرکه سیب غیر از همه خواصی که برای زیبایی و سلامت پوست و مو دارد، می‌تواند به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین علائم آلرژی را کم‌رنگ کند. این معجون ضدآلرژی را می‌توانید تا سه بار در روز بنوشید.

مجله سیب سبز: سرکه سیب غیر از همه خواصی که برای زیبایی و سلامت پوست و مو دارد، می‌تواند به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین علائم آلرژی را کم‌رنگ کند. به گزارش هلث، اگر دچار آلرژی فصلی هستید، می‌توانید با خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری عسل، بهتر نفس بکشید و از شر آبریزش بینی خلاص شوید.

این معجون ضدآلرژی را می‌توانید تا سه بار در روز بنوشید. اما متخصصان معتقدند بهترین سرکه سیب نوع خانگی آن است. اگر دل‌تان می‌خواهد با سیب‌های زرد زمستان سرکه سیب درست کنید، از این دستور تهیه پیروی کنید.

با این معجون جلوی فین‌فین‌تان را بگیرید!

مواد لازم: سیب: 3کیلوگرم نان سنگک: 300گرم
طرز تهیه1-سیب‌ها را خوب بشویید و هسته و دمش را بگیرید و به چهار قسمت برش بزنید.

2-حالا سیب‌های برش خورده را درون دبه پلاستیکی بریزید و بگذارید حدود یک‌چهارم از سر دبه خالی بماند.

3-حالا نان سنگک را روی سیب‌ها بگذارید. نان سنگک به تخمیر سیب‌ها کمک می‌کند.

4-دبه را برای 4 تا 5ماه در جای گرم بگذارید. بعد از این مدت نان را از روی سیب‌ها بردارید و سیب‌های له شده را صاف کنید. بعد از 15روز سرکه را مصرف کنید. توجه داشته باشید اگر می‌خواهید سرکه سیب زودتر عمل بیاید می‌توانید سیب‌ها را قبل از ریختن درون دبه چرخ کنید تا به شکل پوره در بیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجون سرکه سیب؛ درمان آب ریزش بینی در زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..