تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش مو در دوران شیردهی، چیکار کنم؟

به فرزندم شیر می دهم از ریزش موی بدی برخوردارم، چیکار کنم؟

سوال:

خانم دکتر سلام من مادری هستم که مدت نه ماه دارم به فرزندم شیر میدهم از ریزش موی بدی برخوردارم پیش یک متخصص هم رفتم داروی زینک ویتامین eهم بهم داد ولی هیچ تاثیری نداشت تورو خدا جواب منو بدین واقعا داره منو زجر میده این ریزش مو.

جواب:

4-5 ماه بعد از زایمان ریزش مو طبیعی است. این ریزش مو در اثر تبدیل ناگهانی مو های آناژن (موهای درمرحله رشد) به موهای تلوژن (فاز ریزش) می باشد. در بارداری بیشتر مو ها در مرحله رشد اند و بعد از زایمان یک مرتبه همه به مرحله ریزش می رسند.   اگر ریزش مو بیشتر از این زمان باقی بماند. بایداز نظر آهن و کمخونی بیمار بررسی شود. مولتی ویتامین و سبزیجات سبز حتما مصرف شود. درمان بلافاصله مشاهده نخواهد شد. نیاز به زمان دارد. رشد مجدد موها در 95% موارد ظرف 12 ماه روی می دهد. هیچگونه درمان قطعی وجود ندارد که بتواند سیر بیماری را کوتاهتر و یا رشد مجدد مو ها را جلو بیاندازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش مو در دوران شیردهی، چیکار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..