تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تحکیم اعتقادی و اخلاقی فرزندان، چهره درخشانی از شیعه ارائه دهید

آیت الله حکیم از شیعیان مقیم اروپا خواستند تا با تقویت و تحکیم آموزه های دینی و اخلاقی اصیل در دل و جان فرزندان خود و محافظت از آنان در مقابل تهدیدات پیرامون و عدم انحراف از راه حق، به مسئولیت خود در قبال فرزندان و نسل جدید عمل کنند.

به گزارش «شیعه نیوز»، هیئتی از شیعیان لبنانی مقیم آلمان با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع دیدار کرد. معظم له در این دیدار از شیعیان مقیم اروپا خواستند تا با تقویت و تحکیم آموزه های دینی و اخلاقی اصیل در دل و جان فرزندان خود و محافظت از آنان در مقابل تهدیدات پیرامون و عدم انحراف از راه حق، به مسئولیت خود در قبال فرزندان و نسل جدید عمل کنند.

آیت الله حکیم هم چنین از این هیئت خواستند تا پیام آور اسلام و شیعه در دیار غربت باشند و با پایبندی به اصول دینی و اخلاقی و داشتن اعتماد به نفس به دیگران احترام بگذارند؛ چراکه اینان دارای اعتقاد محکم و استواری هستند که جهانیان به این اعتقاد احترام می گذارند.

در پایان دیدار، معظم له برای موفقیت آنان دعا کردند و از همه  خواستند تا توصیه ها و راهنمایی های ایشان را به خانواده ها و نزدیکان خود انتقال دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تحکیم اعتقادی و اخلاقی فرزندان، چهره درخشانی از شیعه ارائه دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..