تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصائب بانوان محجبه در جامعه آمریکا بررسی شد

دانشگاه «الون» در ایالت کارولینای شمالی آمریکا با هدف از بین بردن تصورات نادرست در مورد حجاب و مصائب بانوان محجبه در جامعه این کشور میزبان همایش حجاب شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، «شیرین الجمل»، استاد عربی دانشگاه الون در این همایش در مورد مصائب با حجاب بودن یک زن در جامعه آمریکا و چگونه حمایت کردن زنان غیرمسلمان از مسلمانان در دوره‌ای که ترس و نفرت صدای بلندتری نسبت به حقیقت دارد، سخن گفت.

وی گفت: «من همیشه می‌گویم، سؤال‌هایتان را بپرسید. دانشجویان من این عادت عجیب را دارند که موقع سؤال پرسیدن می‌گویند "من یک سؤال دارم اما می‌دانم که ممکن است احمقانه باشد" اگر این پرسش برای شما مهم است، پس مهم است. سؤال احمقانه وجود ندارد، پرسش بد وجود ندارد، اگر سؤالی در ذهن من است، پس اهمیت دارد».

الجمل افزود: کمبود دانش و تمرکز رسانه‌ها بر اخبار و اقدامات افراط‌گرایان سبب افزایش منفی‌نگری نسبت به حجاب شده، اما حجاب یک انتخاب است و منطق پشت آن و نحوه پوشیدن آن از خانمی به خانم دیگر متفاوت است.

وی گفت: «برای من حجاب نماد توانایی من است و می‌گوید که بیایید با هم فکر کنیم و با هم کار کنیم. بیایید دیگر مسائل را کنار بگذاریم».

به نوشته ایکنا، الجمل که اصالتاً مصری و سال‌ها است در آمریکا زندگی و تدریس می‌کند، دو دختر دارد که هر دوی آن‌ها نیز حجاب را انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: جامعه باید به برگزاری چنین برنامه‌هایی برای افزایش آگاهی‌ها ادامه دهد. گفت‌وگوهای بین‌ادیان نیز که نشان‌دهنده ارتباط ادیان مختلف هستند در این راستا مؤثر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصائب بانوان محجبه در جامعه آمریکا بررسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..