تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی استرالیا برای همکاری با روسیه در جنگ با داعش

وزیر دفاع استرالیا از امکان همکاری این کشور با روسیه برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه غرب آسیا خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر دفاع استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد دولت این کشور امکان همکاری با روسیه برای جنگ با گروه تروریستی داعش در غرب آسیا را منتفی نمی‌داند.

این اظهارات ماریس پین، وزیر دفاع استرالیا، پس از آن بیان می شود که وی هفته گذشته در بروکسل در چارچوب گفتگوهای بین‌المللی سطح بالا در زمینه دفاعی  با برخی از همتایانش همچون جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، دیدار کرد.

این مقام استرالیایی امروز گفت: «استرالیا آماده همکاری با هر کشوری است که می خواهد سهمی سازنده در جنگ با داعش داشته باشد.»

استرالیا پیشتر از اعلام حمایت خود از عملیات روسیه در خاورمیانه تردید داشت، اما انتخاب دونالد ترامپ، به عنوان رئیس جمهور آمریکا ظاهرا شرایط را تغییر داده است، زیرا آمریکا متحد اصلی استرالیا به نزدیکی با کرملین برای جنگ با داعش رویکردی باز نشان می دهد.

وزیر دفاع استرالیا در حالی این اظهارات را بیان کرده است که مالکوم ترنبول، نخست وزیر این کشور، نیز چندی پیش اعلام کرد موافق طرح افزایش حضور استرالیا در منطقه غرب آسیا در صورت درخواست متحدان نظامی این کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی استرالیا برای همکاری با روسیه در جنگ با داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..