تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع‌تابوت‌رییس‌جمهورآمریکا/تصاویر

مردم آمریکا در پی ادامه اعتراض‌ ها علیه سیاست های دونالد ترامپ تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مردم آمریکا در پی ادامه اعتراض‌ها علیه سیاست های دونالد ترامپ تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برپا کرده و در بعضی از نقاط تابوت نمادین ریاست جمهوری آمریکا را تشییع کردند.

بنابر گزارش ها تظاهرات گسترده‌ای در 25 ایالت آمریکا برگزار شده است و در شهر نیویورک نیز تظاهرات کنندگان مراسم تشییع ساختگی نیز برگزار کردند.

مردم آمریکا تابوت ترامپ را تشییع کردند

بسیاری از تظاهرات کنندگان نیز در منهتن واشنگتن تابوت نمادین «ریاست جمهوری آمریکا» را حمل می‌کردند.

مردم آمریکا تابوت ترامپ را تشییع کردند

در این تابوت‌های نمادین تاریخ شروع و مرگ ریاست جمهوری در آمریکا نوشته شده بود که تاریخ پایان یافتن ریاست جمهوری 20 ژانویه که همزمان با تحلیف دونالد ترامپ است بر روی این تابوت‌های نمادین نوشته شده است.

مردم آمریکا تابوت ترامپ را تشییع کردند

بسیاری از معترضان نیز با بر تن کردن لباس سیاه به نشانه سوگواری، تأسف خود را به دلیل از بین رفتن آزادی و عدالت در آمریکا بیان کردند.

مردم آمریکا تابوت ترامپ را تشییع کردند

سازمان دهندگان این تظاهرات اعلام کرده‌اند که تظاهرات گسترده‌ای نیز روز دوشنبه در سراسر آمریکا برگزار خواهد شد و افراد زیادی نیز اعلام کرده‌اند که در تظاهرات روز دوشنبه در سراسر آمریکا شرکت خواهند کرد.

با روی کار آمدن دونالد ترامپ در تاریخ 20 ژانویه، اعتراضات گسترده‌ای در سراسر آمریکا علیه وی و سیاست‌های دولت جدید در آمریکا برگزار شده است.

از جمله سیاست‌های ترامپ که تظاهرات و واکنش‌های گسترده در داخل و خارج از آمریکا در پی داشته، دستور منع ورود مهاجران از 7 کشور با اکثریت مسلمان و نیز پناهجویان از سراسر جهان به آمریکا بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع‌تابوت‌رییس‌جمهورآمریکا/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..