تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشنی که ترامپ از آن می‌ترسد +فیلم

راشاتودی انیمیشن ایرانی نبرد خلیج فارس را پاسخی به تهدیدهای جنگ‌طلبانه رئیس جمهور آمریکا دانست.

به گزارش بولتن نیوز، راشا تودی در گزارشی به انیمیشن "نبرد خلیج فارس 2" پرداخت و آن را پاسخی به سیاست‌های جنگ‌طلبانه رئیس جمهور آمریکا دانست. این رسانه روسی نوشت: "انیمیشن ایرانی پیامی به ترامپ جنگ طلب! فیلمی که در آن ایران، نیروهای ارتش آمریکایی را نابود می کند در حال اکران است."

در انیمیشن "نبرد خلیج فارس 2" پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ارتش آمریکا نمایش داده می‌شود. انیمیشن ایرانی "نبرد خلیج فارس 2" با حمله ارتش آمریکا به رآکتور هسته‌ای ایران آغاز می‌شود و در ادامه نیروی دریایی آمریکا به موقعیت‌های استراتژیک ایران در خلیج فارس حمله می‌کند. اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی غافلگیرانه موشک‌های بالستیک خود را به سمت کشتی‌های جنگی آمریکا پرتاب می‌کند و در نهایت ایران به پیروزی دست می‌یابد.

راشاتودی در بخشی از گزارش خود به لفاظی‌های دونالد ترامپ می‌پردازد که اخیراً گفته بود هیچ گزینه‌ای از روی میز برداشته نشده است. وی همچنین از مخالفان سرسخت برجام می‎باشد و در سخنانش آن را مرتباً مورد انتقاد قرار می‌دهد.

به گفته کارگردان این انیمیشن، ساخت آن 4 سال طول کشیده و هیچ نهاد دولتی و یا سپاه پاسداران در ساخت آن نقش نداشته و کمک مالی نکرده است. وی امیدوار است رئیس جمهور آمریکا پیام حقیقی این فیلم را دریافت کند و بداند در صورت انجام هر گونه حرکت تهاجمی بر ضد ایران با چه پاسخی روبه‌رو خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشنی که ترامپ از آن می‌ترسد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..