تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: سه نماینده قرآنی خراسان رضوی در دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) با کسب رتبه‌های برتر خوش درخشیدند.

امید حسینی‌‌نژاد، قاری مشهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در رابطه با دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ابراز کرد: این رقابت‌ها از 25 الی 29 بهمن‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در دو مقطع زیر و بالای ۱۶ سال، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) تهران برگزار شد.
وی با اشاره به حضور خود و دیگر قرآنیان خراسان رضوی در این رقابت‌ها، اظهار کرد: از میان نمایندگان خراسان رضوی در این رقابت‌ها احسان محمدی در رشته قرائت ترتیل رده سنی بالای 16 سال رتبه نخست، مصطفی یزدانی از خراسان رضوی رتبه سوم قرائت تحقیق زیر 16 سال و بنده نیز رتبه سوم رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال را مشترکا به دست آوردم.
این قاری مشهدی تصریح کرد: در مرحله نهایی این رقابت‌ها، در دو مقطع زیر و بالای 16 سال و رشته‌های مختلف ۳۵ نفر حائز رتبه‌های اول تا سوم رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ و حفظ کل قرآن شدند.
حسینی‌نژاد در ادامه با اشاره به حضور متسابقانی از دیگر کشورها در این رقابت‌ها، تشریح کرد: از آن جهت که شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌ها جزو نام‌آوران دوره‌های قبلی همین مسابقات بودند، سطح این مسابقات بالاتر از دوره‌های گذشته بود.
این قاری مشهدی در پایان از قضاوت عادلانه داوران و میزبانی خوب عوامل برگزارکننده مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) تقدیر و قدردانی کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..