تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




500تن مرغ و200تن گوشت برای شب عید در هرمزگان ذخیره سازی شد

500تن مرغ و200تن گوشت برای شب عید در هرمزگان ذخیره سازی شد

رکنا اقتصادی: تقی زاده شنبه شب در سومین نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان افزود: دراین مدت قمیت هر کیلو مرغ منجمد پنج هزارو 200تومان و گوشت قرمز هم 22هزارو 500 تومان برای مصرف کنندگان پیش بینی شده است.
محمد دشوارگر مدیرعامل شرکت غله هرمزگان هم یاد آور شد : برای تعطیلات نوروز 600 تن برنج در استان ذخیره سازی شده و شکر نیز به میزان مورد نیاز تامین شده است.
سیروس اسدپور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی هرمزگان نیزگفت: برای تعطیلات نوروز 300 تن سیب و 400 تن پرتقال در استان ذخیره سازی شده که برای ایام نوروز توزیع می شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت هم گت: طرح نظارتی بازار برای ایام نوروز از اول اسفند تا پایان فروردین ماه به مدت دو ماه برگزار می شود.
خلیل قاسمی افزود: در استان هرمزگان 35 هزار واحد صنفی در قالب 142 اتحادیه صنفی فعالیت می کنند و 80 بازرس در سطح استان در این ایام بر بازار نظارت می کنند.
عباس زاده معاون اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان نیز ازآغاز طرح نظارتی برای نوروز وراه اندازی سامانه تلفنی 135 سازمان تعزیرات حکومتی نیز برای طرح شکایات شهروندان خبر داد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در این ایام بازار باید به طور مستمر پایش شود و برای تامین و توزیع به موقع اقلام برنامه ریزی صورت گیرد و بر عرضه کالا نظارت شود ومایحتاج عمومی مردم برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز باید به اندازه کافی تامین شود.
جاسم جادری افزود: سیاست تنظیم بازار در تمامی کشورها و نظام های اقتصادی متداول است و برای اینکه بتوان از نوسان قیمت ها جلوگیری کرد، دولت قیمت گذاری و تنظیم بازار را انجام می دهد که هدف از این کار برقراری عرضه و تقاضا و تعادل در قیمت هاست.
وی ادامه داد: شکایت های مردمی در خصوص قیمت ها باید به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد و همچنین هماهنگی برای برگزاری گشت های مشترک بازرسی از بازار صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «500تن مرغ و200تن گوشت برای شب عید در هرمزگان ذخیره سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..