تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت مجدد برای افرادی که از آزمون کارشناسی ارشد 96 جاماندند

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1396 هستند اما در زمان مقرر یعنی اول دی ماه 95 موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند از امروز یکشنبه ( اول اسفند 95 ) تا روز سه‌شنبه 3 اسفند 95 برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام مجدد، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه برای ثبت‌نام اقدام کنند و افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اندمی‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و داوطلبان از ساعت 15 امروز می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت مجدد برای افرادی که از آزمون کارشناسی ارشد 96 جاماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..