تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلتر قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرد

فیلتر قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرد

وزیر ارتباطات درباره قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام و کاربردش در انتخابات اظهار کرد که هر چه امکان شناخت مردم از کاندیداها در فضای مجازی بیشتر شود به نفع آنهاست و هزینه کمتری هم برای کاندیداها دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


محمود واعظی در خصوص نظر وزارت ارتباطات در مورد قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام گفت:


بالاخره این قابلیت جدید در فضای مجازی همراه با یکسری مزیت هاست ولی ممکن است برخی مشکلات را هم داشته باشد. من هنوز نتیجه بررسی ها را نگرفته ام. باید امنیت این قابلیت مورد بررسی دقیق قرار گیرد.


واعظی در خصوص این موضوع که امکان پخش زنده ویدیو در اینستاگرام فرصت تبلیغ برای نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها را بیشتر می کند و آیا برنامه ای برای ایجاد محدودیت در این قابلیت در مقطع زمانی انتخابات وجود دارد یا خیر پاسخ داد:

فکر می کنم هر چه مردم بتوانند در فضای مجازی شناخت شان را از کاندیداها بیشتر کنند به نفع آنهاست و هزینه کمتری برای کاندیداها دارد و خیلی هم آسان است.


وزیر ارتباطات افزود که این وزارت همراه  با دستگاه های دیگر مشغول بررسی موضوع فیلترینگ قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام هستند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلتر قابلیت پخش زنده ویدیو در اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..