تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران خبر داد احداث سوله ورزشی در بوستان اشرفی اصفهانی/ ساماندهی ترافیکی محدوده مسجد النبی(ص)

یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 10:162017-02-19ورزشي

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی امکان احداث سوله ورزشی در داخل بوستان اشرفی اصفهانی و زمین چمن مصنوعی مزین به نام آیدین نیکخواه بهرامی در محله مرزداران غربی خبر داد.

- احداث سوله ورزشی در بوستان اشرفی اصفهانی/ ساماندهی ترافیکی محدوده مسجد النبی(ص) عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی امکان احداث سوله ورزشی در داخل بوستان اشرفی اصفهانی و زمین چمن مصنوعی مزین به نام "آیدین نیکخواه بهرامی" در محله مرزداران غربی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله مرزداران غربی واقع در منطقه 2 با اشاره به پیشنهادات شهروندان و شورایاری در سطح محله، اظهار داشت: موارد مطرح شده در بخش های مختلف در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد: شورایاری محله مرزداران درخواستی را در خصوص نظارت مستمر بر حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان کهنسال محله به ویژه جلوگیری از قطع اشجار واقع در ضلع غربی بوستان نهج البلاغه و انتهای خیابان پرستو مطرح کرده اند که این موضوع به سازمان پارک ها ارجاع داده شده است.

پیرهادی با تأکید بر بررسی پیشنهادات اهالی محله مرزداران در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، بیان کرد: امکان احداث دوربرگردان زیرپل حکیم به منظور سهولت تردد ساکنین محدوده مسجد النبی(ص) و دسترسی منا�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران خبر داد احداث سوله ورزشی در بوستان اشرفی اصفهانی/ ساماندهی ترافیکی محدوده مسجد النبی(ص)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..