تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر شرایط فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی 92 و 93

تغییر شرایط فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی 92 و 93نعمت الله موسی پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی 92 و 93 در موعد مقرر اظهار داشت: آنچه دانشجویان به اسم دروس اضافه نام می‌برند در واقع اصل اساسنامه دانشگاه است که پیش از حضور دانشجویان به تصویب رسیده بود.

وی ادامه داد: براین اساس 35 واحد معارف دینی و تعلیم و تربیت اسلامی در دی ماه 91 از سوی سرپرست دانشگاه به کل پردیس‌ها ابلاغ شد به عبارتی دیگر پیش از آغاز زمان تحصیل در دانشگاه این برنامه شروع شده بود.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: هماهنگی هایی با شورای اسلامی دانشگاه صورت گرفته و در حال حاضر دروس معارف اسلامی جزو دروس محسوب می شود و موجب کاهش 16 واحدی از 35 واحد مذکور شده است.
 
موسی‌پور با بیان اینکه دانشگاه در برنامه درسی بازنگری داشته است، گفت: براساس هماهنگی‌ها به وزارت علوم از طریق تطبیق واحد درسی دانشجویان با گذراندن واحدهای الزامی فارغ التحصیل می‌شوند.
 
وی عنوان کرد: در واقع برای فارغ التحصیلی رعایت دو شرط الزامی است، گذراندن دروس تا سقف 150 واحد و هم چنین گذراندن دروس اجباری برای رسیدن به این سقف مجاز و در صورت محقق نشدن شرط دوم از دروس نام برده برای دستیابی به این سقف واحد برنامه ریزی می‌شود.
 
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: واحدهای الزامی شامل سه گروه دروس عمومی(22 واحد)، دروس تربیت اسلامی (19 واحد) و دروس تخصصی رشته براساس بازنگری‌های موجود را شامل می‌شود.
 

موسی‌پور یادآور شد: طبق مذاکره‌ای که بین دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش و وزارت علوم انجام شده، دانشجویان با همان تدبیری که دانشجومعلمان سال 91 فارغ التحصیل شده‌اند، به حرفه معلمی مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر شرایط فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی 92 و 93»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..