تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ با مورچه هایی که آبنبات دوست ندارند!!

کد خبر: ۴۸۲۲۰۵

۲۰۷  بازدید

وفور روزافزون برندهای مختلف شیرینی و شکلات نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای این مواد خوراکی شیرین و خوشمزه است. از سویی نباید نگرانی‌های جامعه جهانی را نسبت به سلامت جسمی افراد نادیده گرفت.

وب‌سایت شنبه: وفور روزافزون برندهای مختلف شیرینی و شکلات نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای این مواد خوراکی شیرین و خوشمزه است. از سویی نباید نگرانی‌های جامعه جهانی را نسبت به سلامت جسمی افراد نادیده گرفت و بنابراین باید گفت یکی از مسائل مهمی که در ارتباط با صنایع قنادی جهان وجود دارد، بحث تولید محصولات رژیمی و بدون شکر است.  چرا مورچه‌ها این آبنبات را دوست ندارند؟

توصیه‌های پزشکی و بالا رفتن میزان آگاهی جوامع نسبت به مضراتی که مواد قندی در پی دارند، باعث روی آوردن بسیاری از برندهای خوراکی جهان به سوی تولید محصولات رژیمی و بدون قند شده است که در این میان خصوصا برندهای مربوط به صنایع شیرینی و شکلات به این مسئله توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند.


جالب است بدانید که رژیمی‌بودن این محصولات به صورت یکی از ویژگی‌های تبلیغاتی جلوه‌گر شده و به عنوان یک نکته مثبت، در بسیاری از برنامه‌های تبلیغاتی جهان نمود پیدا کرده است. در همین راستا در اینجا به یکی از تبلیغات خلاقانه شرکت تولیدکننده شیرینی و آبنبات‌های چوبی اشاره می‌کنیم که یکی از برندهای مشهور این صنعت به شمار رفته و محصولات آن در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است. چوپا چوپس (Chupa Chups) که خصوصا با آبنبات‌های میوه‌ای و چوبی خود معروف است، در یک کمپین تبلیغاتی که توسط آژانس تبلیغاتی DDB طراحی و راه‌اندازی شده بود، با تأکید بر خصوصیت رژیمی‌بودن آبنبات‌های خود، تبلیغی متفاوت و خاص را ارائه داده است.


در کمپین مذکور که در قالب یک تبلیغ چاپی ارائه شده است، آبنباتی چوبی مشاهده می‌شود که در مسیر مورچه‌ها قرار گرفته است، از آنجایی که مورچه به عنوان موجوداتی شناخته می‌شوند که اطراف مواد غذایی شیرین جمع می‌شوند، قاعدتا باید در تصویر مذکور نیز مورچه‌ها به سوی این آبنبات رهاشده در جنگل حرکت کنند، اما اتفاق جالب‌توجه و غیرمنتظره‌ای که رخ می‌دهد، این است که مورچه‌ها مسیر خود را از کنار این آبنبات چوبی طی کرده و پس از دور‌زدن قسمت شکلاتی آن، به مسیر خود ادامه می‌دهند، بدون اینکه توجهی به این آبنبات نشان دهند.

تنها عبارات نوشته شده بر این تبلیغ چاپی، در گوشه سمت راست و پایین تصویر با خط ریز نوشته شده‌ ‌و شامل نام تجاری چوپا چوپس و عبارت بدون شکر (It’s  Sugar Free) است. در واقع تصویر به اندازه کافی گویای محتوای بازاریابی خود بوده و نیازی به توضیحات دیگر ندارد. دیدن این تصویر و قطار مورچه‌ها که هیچ توجهی به آبنبات مذکور ندارند، بیننده را کاملا نسبت به رژیمی‌بودن این شکلات مطمئن می‌کند، به طوری که با خیالی راحت‌تر به سوی این آبنبات‌ها رفته و نگران بالا رفتن قند خون خود نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ با مورچه هایی که آبنبات دوست ندارند!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..