تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل و برودکام بر روی شارژ بی‌سیم مخصوص گوشی‌های آیفون کار می‌کنند

اپل برای این که سنگ تمام گذاشته باشد برنامه‌ریزی کرده تا گوشی‌های آیفون نسل آبنده با شارژ بی‌سیم به دست کاربران محصولات این شرکت برسد.

به گفته هارلان سور، تحلیل‌گر آژانس جی پی مورگان، اپل با مشارکت و همکاری شرکت برودکام (Broadcom)، که در حوزه ارتباطات بی‌سیم و باند وسیع در آمریکا فعالیت می‌کند، مشغول کار بر روی طرحی است که قرار است تا از دل آن شارژ بی‌سیم سفارشی و اختصاصی برای گوشی‌های آیفون بیرون آید.

این دو شرکت چیزی نزدی به دو سال است که با هم همکاری دارند اما همچنان مشخص نیست که بتوانند در این زمینه راه حلی برای گوشی‌های آیفون آینده ارایه کنند.

نکته مثبت قضیه این است که هر سه گوشی آیفونی که در راه هستند مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم می‌باشند منتها سوال این جا است که از دو شرکت اپل و برودکام کدام یک شارژهای بی‌سیم را خواهد ساخت.

از سوی دیگر در خبرها آمده بود که اپل نیز به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم (WPC) پیوسته است و همان طور که می‌دانید این کنسرسیون گروهی صنعتی است که کارش تولید و توسعه استانداردهای شارژ بی‌سیم و فراهم کردن ملزوما استفاده از آن در سطحی گسترده است.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل و برودکام بر روی شارژ بی‌سیم مخصوص گوشی‌های آیفون کار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..