تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داشتن یک رابطه خوب با همسر، اسرار سنگ‌ها

سنگ فیروزه دارای خواص شفادهندگی است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگها دارای قدرت و انرژی های مختلفی هستند که می توانند برای درمان برخی از بیماری های روحی و حتی جسمی مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سر درد و بیماری های عصبی استفاده می شده است. 

برای آرامش اعصاب و همچنین رفع بسیاری ازمشکلات چون استرس، تشویش و نگرانی می توانید در کنار انجام مدیتیشن، نرمش، تنفس عمیق و تنظیم رژیم غذایی از خواص درمانی برخی از سنگ ها استفاده کنید. سنگها دارای قدرت و انرژی های مختلفی هستند که می توانند برای درمان برخی از بیماری های روحی و حتی جسمی مورد استفاده قرار بگیرند، استفاده از سنگ‌ها علاوه بر جنبه زیبایی و استفاده در جواهر و زیورآلات می تواند جنبه درمانی هم داشته باشد. از جمله برترین سنگهای درمانی سنگ فیروزه است که رنگ آن معمولاً آبی مایل به سفید و آبی مایل به سبز یا لیمویی است، این سنگ جواهری بسیار سخت و شکننده است و براساس شواهد تاریخی استفاده از آن به عنوان یک آویز زینتی و سنگی با خواص قدرتمند بین فراعنه مصر باستان، اقوام تمدن آزتک و بسیاری دیگر از قوم های باستانی رواج داشته است و حتی سرخپوستان اولیه قاره آمریکا این سنگ را به عنوان نماد خوش شانی و یک جواهر زیبا به جلوی زین اسب و تیر و کمان ها وصل می کردند.

قرار دادن فیروز برروی چاکرای گلو (به عنوان گردن آویز) به فرد انگیزه و توان بالا برای غلبه بر موانع می دهد و همچنین توان او برای تفکر عمیق را افزایش می دهد. قرار دادن این سنگ برروی چاکرای چشم سوم(منطقه وسط پیشانی) باعث بالا رفتن سطح ادراک و هوش و قدرت تمرکز در افراد می شود. استفاده از سنگ فیروزه به انواع اشکال مانند گردنبند، دست بند، گوشواره و انگشتر می تواند با تعدیل کردن انرژی های محیط مانع از بروز اتفاقاتی چون استرس های روانی، حوادث ناگوار و خشونت آمیزبرای فرد شود.

کارشناسان استفاده از این سنگ را برای صاحبان مشاغل پر استرس مانند پزشکان، خبرنگاران، وکلا، معلمان، دانشجویان، هنرپیشه ها، نویسندگان، طراحان مد و لباس، حسابداران و به طور کلی افرادی که روزانه با استرس بالایی مواجه هستند و قدرت مقابله با آن را ندارند توصیه می کنند. سنگ فیروزه هنگامی که انرژی های درونی فرد تغییر کند و حالت ناراحتی ، تهدید جسمی و روحی پیدا می کند تغییر می کند و ظاهر درخشان خود را از دست می دهد و به این ترتیب می تواند نشان دهنده وضعیت فرد به خود او و حتی اطرافیانش باشد.

سنگ فیروزه یک هدیه مناسب و زینتی با انرژی های مفید و مثبت برای هدیه دادن است و در بسیاری از کشورها به نوزاد تازه به دنیا آمده برای داشتن سرنوشتی زیبا و مبارک جواهراتی ساخته شده از سنگ فیروزه هدیه می دهند. سنگ فیروزه دارای خواص شفادهندگی است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن بیماری هایی مانند آسم، افسردگی شدید، فشارخون بالا، میگرن، عفونت های ویروسی و حتی سم زدایی از بدن می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. افرادی که زیاد سفر می کنند می توانند این سنگ را به عنوان یک حامل انرژی های مثبت و برای دوری و ایمن بودن از خطراتی چون تصادف، دزدی، حوادث ضمن سفر و مشکلاتی از این دست مورد استفاده قرار دهند.

همراه داشتن سنگ فیروزه باعث ایجاد شادی و نشاط در افراد و رفع استرس و نگرانی در آنها می شود، زوج های جوان می توانند از این سنگ به عنوان یک عامل مفید برای برطرف کردن اختلافات با همسر و نیز رفع حملات هراس، نوسانات خلقی، اضطراب و حتی بی احساسی عاطفی  استفاده کنند. سایر سنگها نیز دارای خواص متعدد درمانی و انرژی های مختلف هستند و می توانند تا حدی به تعدیل سطح سلامت بدن انسان کمک کنند اما برای درمان بیماری های جسمی و روحی شناخت عامل بیماری مراجعه به پزشک بهترین راه حل است و استفاده از سنگ و داروهای گیاهی صرفاً جنبه کمک دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داشتن یک رابطه خوب با همسر، اسرار سنگ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..