تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشنویسی با آب؛ هنر خلاقانه ای که آثاری شگفت انگیز پدید می آورد [تماشا کنید]

یکی از مواردی که می تواند نشان دهنده شخصیت یک نفر باشد، دستخط و چگونگی نوشتن است. افراد معمولا دستخط های متفاوتی دارند و هیچ دو نفری شبیه به هم نمی نویسند. در این میان، کسانی هم هستند که به صورت حرفه ای به نوشتن می پردازند.

ما آن ها را به نام خوشنویس می شناسیم. هنر خوشنویسی شاخه های متعدد زیادی دارد. برای ما ایرانی ها، خط نستعلیق آشنا تر از دیگر دسته های خط است. اما فردی به نام «سِب لِستر» ابتکاری به خرج داده که دیدنش هر کسی را به شگفتی وا می دارد.

وی به هنر خط و دستخط علاقه زیادی دارد و همواره سعی داشته در آن خلاقیت به خرج دهد. او با استفاده از قطرات آب نوشته هایش را به رشته تحریر در می آورد و سپس توسط جوهر به آن ها زندگی می بخشد. تماشای کارهای او هر کسی را شگفت زده می کند، پیشنهاد می دهیم ویدیوهای زیر را ببینید و لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشنویسی با آب؛ هنر خلاقانه ای که آثاری شگفت انگیز پدید می آورد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..