تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزیل قهرمان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان در همدان شد

برزیل قهرمان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان در همدان شد

استان‌ها > همدان - تیم برزیل قهرمان سومین دوره رقابت های جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان شد / تیم ایران با شکست سوئد مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ در این رقابت ها که با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، برزیل، تایلند، سوئد، جمهوری آذربایجان، ترکیه، ژاپن، مجارستان و ارمنستان و به مدت پنج روز به میزبانی شهر همدان برگزار شد تیم برزیل به مقام قهرمانی رسید.

دیدار پایانی شامگاه شنبه در سالن 6 هزار نفری انقلاب شهر همدان برگزار و تیم برزیل با نتیجه 5 بر 4 برابر تیم مجارستان به برتری رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده بندی این پیکارها تیم کشورمان با نتیجه 7 بر 3 برابر تیم سوئد پیروز شد و سکوی سوم این دوره از بازی ها را به دست آورد.

لازم به ذکر است، ایران برای سومین سال متوالی میزبان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان جهان بود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزیل قهرمان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان در همدان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..