تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح آشتی ملی فدراسیون فوتبال دعواهای نعمتی – حیدری کی‌روش و برانکو را تمام می‌کند؟

طرح آشتی ملی فدراسیون فوتبال دعواهای نعمتی – حیدری کی‌روش و برانکو را تمام می‌کند؟

ورزش > لیگ برتر - طرحی که حدود دو هفته قبل عادل فردوسی‌پور در 90 درباره آن سخن گفته بود به نظر در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو بعد از مدت ها دعوا، در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس تیمش با الهلال، قدمی به سمت کارلوس کی‌روش برداشته است. او در مصاحبه اخیرش که به نظر می رسد بعد از رایزنی های اخیر فدراسیون فوتبال و طاهری مدیر باشگاه قرمز تهران به وقوع پیوسته است، از تیم ملی و موفقیتش سخن گفت. این مصاحبه البته به جای بیانیه ای که به نظر می رسید قرار شده برانکو صادر کند، تنظیم شده است.

عادل فردوسی پور در 90 دو هفته قبل مدعی شده بود قرار شده است با رایزنی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال یک آشتی بزرگ و ملی برای فوتبال مان اتفاق بیفتد و دو طرف دعوا ، با هم کنار بیایند. حالا برانکو یک گام هرچند کوچک برداشته و باید دید کی روش که فعلا خارج از ایران است و در دعوا یک لحظه کم نمی آورد ، کمی رو به تعامل حرکت می کند و این تغییر در رفتار سرمربی پرسپولیس را کافی می داند که برایش با رقیب جدی اش تعامل کند. چالش بزرگ تیم ملی در فروردین 96 ، بازی با قطر و چین است که سرنوشت صعود تیم به جام جهانی را مشخص می کند. جایی که ایران اگر امتیاز از دست بدهد ، به رده سوم گروه هم ممکن است سقوط کند و به سختی می تواند این بار امتیازات را جبران کند. 

اگر تیم ملی آن طور که کی روش لج کرده ، قرار باشد با 3 روز تمرین به قطر برود و بازیکنانش تمرین پیش از موعد نداشته باشند، شرایط دشواری خواهیم داشت. شکست ایران برابر قطر ، برد کره و ازبکستان ، ایران را تا رده سوم پایین می آورد. این دعوای حیدری – نعمتی کی روش و برانکو می تواند تیم را از رویای صعود به جام جهانی محروم کند. تیمی که نسلی طلایی دارد اما اسیر دعواهای مدیریتی و تمامیت خواهی دو مربی خارجی شده است که هر یک برای به رخ کشیدن محبوبیت شان در فوتبال ایران، گامی به عقب بر نمی دارند.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح آشتی ملی فدراسیون فوتبال دعواهای نعمتی – حیدری کی‌روش و برانکو را تمام می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..