تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش شدید درآمدهای داعش در مقایسه با سال ۲۰۱۴

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   تازه‌ترین تحقیق صورت گرفته درباره گروه تروریستی داعش، از کاهش شدید درآمدهای این گروه تروریستی در مقایسه با سال 2014 میلادی حکایت دارد.
 
این تحقیق مشترک که از سوی دانشگاه کینگز لندن و شرکت ارنست اند یانگ صورت گرفته است، دلیل کاهش درآمدهای داعش را از دست دادن مناطق زیادی در عراق و سوریه که تحت اشغال این گروه بود، می‌داند.
 
بر اساس این تحقیق، درآمدهای داعش از 1.9 میلیارد دلار در سال 2014 میلادی به 870 میلیون دلار در سال 2016 میلادی رسیده است.
 
این در حالی است که داعش 60 درصد از مناطق تحت اشغال خود در عراق و 30 درصد از مناطق تحت اشغال خود را از دست داده است.
 
این تحقیق می‌افزاید که از دست رفتن مناطق داعش، به کاهش شمار اشخاصی که این گروه تروریستی از آن‌ها مالیات می‌گرفت، انجامیده است. همچنین داعش هم‌اکنون از منابع نفت و گاز کمتری برخوردار است.
 
داعش بیشتر درآمدهای خود را از طریق گرفتن مالیات (که به 400 میلیون دلار می‌رسد) و فروش نفت ( که به 250 میلیون دلار می‌رسد) کسب می‌کند.
 
با این حال کارشناسان همچنان داعش را ثروتمندترین گروه تروریستی می‌دانند.
 
بر اساس تحقیق مذکور، درآمدهای داعش از راه غارت و صادرات که در آغاز یکی از مهمترین منابع مالی این گروه تروریستی به شمار می‌رفت و در حدود یک میلیارد دلار برآورد می‌شد، به شدت کاهش یافته است.  
 
منبع:تسنیم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش شدید درآمدهای داعش در مقایسه با سال ۲۰۱۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..