تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشونت ترسناک کارتون‌ها در کره شمالی

کد خبر: ۴۸۲۵۹۱

۲۸۹  بازدید

کودکان بیشتر نقاط جهان اگر خود درگیر جنگ و بمباران نباشند، در حد امکان از خشونت و رفتارهای ناخوشایند دور نگه داشته‌ می‌شوند، که این رویکرد را در بیشتر برنامه‌های مخصوص کودکان نیز می‌توان مشاهده کرد، البته به جز برنامه‌های کودکان در کره شمالی.

وبسایت خبرآنلاین: کودکان بیشتر نقاط جهان اگر خود درگیر جنگ و بمباران نباشند، در حد امکان از خشونت و رفتارهای ناخوشایند دور نگه داشته‌ می‌شوند، که این رویکرد را در بیشتر برنامه‌های مخصوص کودکان نیز می‌توان مشاهده کرد، البته به جز برنامه‌های کودکان در کره شمالی.

كودكان كره شمالي در تمام دوران كودكي خود تصاوير انيميشني مملو از خشونت و بي‌رحمي مشاهده مي‌كنند.

بيشتر كودكان جهان در كارتون‌ها قهرماني را مشاهده مي‌كنند كه نسبت به دشمن خود دلرحم است، اما در كره شمالي كشتن در كارتون‌ها امري عادي نشان داده مي‌شود،‌ در واقع تصاوير خشونت‌بار و خون‌آلود بخشي از برنامه‌هاي كودكان در كره شمالي به شمار مي‌رود.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشونت ترسناک کارتون‌ها در کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..