تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی از افراد قصد مطرح کردن خود را دارند

برخی از افراد دوست دارند خود را مطرح کنند ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:پس از اینکه کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری تبریز عذر سیان ویلیامز یازیکن خارجی تیم خود را به علت بی اخلاقی خواستند،این بازیکن پیش از شروع دیدار تیم های شهرداری تبریز و نفت آبادان اعتراضاتی را انجام داد.

بر این اساس شایعاتی مبنی بر این که باشگاه شهرداری تبریز پاسپورت ویلیامز را پس نداده است صورت گرفت و باشگاه در صورتی پاسپورت او را پس می دهد که این بازیکن برگه ای را امضا کند تا نشان دهد کل دستمزد خود را  از شهرداری تبریز دریافت کرده است.

مهران حاتمی سرمربی شهرداری تبریز در خصوص این شایعات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:برخی از افراد دوست دارند خود را مطرح کنند به همین دلیل این شایعات را درست می کنند.به علت تفاوت های فرهنگی و اخلاقی نتوانستیم این بازیکن را داشته باشیم.

وی ادامه داد:گرفتن ویزای کار حدود 10 روز طول می کشد و باطل کردن آن هم به همین صورت است اما متاسفانه هرچقدر این مسئله را برای ویلیامز توضیح می دادیم متوجه نمی شد و تصورش این بود که قصد اذیت کردن او را داریم.در حال حاضر این موضوع حل شده است و وی امشب به کشورش باز می گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،مارکو پوپویچ جایگزین ویلیامز شده است و اکنون در ایران به سر می برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی از افراد قصد مطرح کردن خود را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..